BIAŁY JELEŃ żel do mycia ciała, włosów i twarzy dla aktywnych kobiet recenzja

Witam.
Dziś recenzja żelu do mycia ciała, włosów i twarzy  Biały Jeleń od Polleny Ostrzeszów.

Produkt ma pojemność 200 ml i kosztuje około 8 zł, został przebadany dermatologicznie wśród osób ze skórą szczególnie wrażliwą, skłonną do alergii i atopii.
Nie zawiera alergenów, parabenów, sztucznych barwników , SLES-u.

 Żel ma za zadanie intensywnie odświeżać i pielęgnować skórę.
Zawiera minerały pochodzenia morskiego, które pomagają utrzymywać prawidłowe nawilżenie skóry po intensywnym wysiłku fizycznym.

Moja opinia:

Na początku sceptycznie podchodziłam do produktu typu 3 w 1 i chyba nie słusznie, bo ten żel bardzo mnie do siebie przekonał.
Zacznę od jego konsystencji, która być może na zdjęciu wygląda na wodnitą, ale nie jest taka, bo kosmetyk nie spływa z rąk
jak widzicie formuła jest przezroczysta.
Żel naniesiony na wilgotną skórę ładnie się pieni, łatwo się go spłukuje ze skóry.
Jako żel do mycia ciała spisuje się super, skóra jest odświeżona i rzeczywiście utrzymuje nawilżenie, nie ma mowy o wysuszeniu, mnie takie nawilżenie wystarcza i nie muszę używać po kąpieli czy prysznicu balsamu co ciała.
Żel nie podrażnił mojej skóry, nawet wtedy kiedy wysypało mnie na dekolcie i miałam problemy, jest więc w 100% bezpieczny.
Jako żel do mycia twarzy też jest w porządku, zostawia ładne uczucie na buzi, skóra nie jest ściągnięta, dobrze oczyszcza i domywa resztki makijażu.
Jako szampon również radzi sobie dobrze, nie podrażnia skóry głowy, włosy są w dobrej kondycji, ja jednak musiałam użyć odżywki, bo miałam kłopoty z rozczesaniem.
Nie wspomniałam jeszcze o zapachu, który też mnie zaskoczył, bo wyczuwam w nim męską nutę, która absolutnie mi nie przeszkadza, bo nie utrzymuje się długo na skórze.
Na pewno kupię sobie przy okazji zakupów kolejne opakowanie tego żelu.
Chyba będę go używała tylko jako produktu pod prysznic i jako żelu do mycia twarzy:)
Kosmetyk znajdziecie tutaj :

Stosowałyście ten produkt, jak wrażenia?


22 komentarze:

  1. Moim zdaniem taki sobie.. szału nie ma. ; )

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię Białego Jelenia, ale produktu nie miałam ;p Nie odważyłabym się użyć go na głowę ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię produktów x w1, ale fajnie, że u Ciebie się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  4. Używałam go pod prysznic i do mycia twarzy:) działanie mi bardzo jego odpowiadało, idealne rozwiązanie dla tych którzy chodzą np: na siłownię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. niby lubię produkty BJ, są delikatne i składy też niezłe, ale ostatnio używałam ich żelu do mycia twarzy i uznałam, że lepiej zostać przy ich mydłach ;) tego żelu nawet nigdzie nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie świetnie sprawdza się na buźce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam niczego z Białego Jelenia ! ;) Póki co na spotkaniu bloggerek dostałam szampon z BJ i czeka na wypróbowanie , ale jakoś nie ciągnie mnie do tej firmy nie wiem dlaczego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam żel do higieny intymnej - jakiś taki mdły był :)
    Nie mam alergii więc nie muszę stosować delikatnych kosmetyków, wolę te mocniej pachnące i skuteczniej działające :D

    OdpowiedzUsuń
  9. nie miałam ale czytałam pozytywne opinie już o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak to mówią: "Co jest do wszystkiego, to jest do niczego". Ok, może gdybym szła na siłownię albo basen i potrzebowałabym jednego kosmetyku zamiast dziesięciu włożyć do torby, to skusiłabym się. Ale poza takimi sytuacjami nie widzę sensu kupować takie produkty... No i jeszcze hasło "dla kobiet aktywnych"- na wiosnę pojawia się multum takich kosmetyków bo kobietki nagle przed latem zaczynają ćwicyć :) A reklama dźwignią handlu.

    OdpowiedzUsuń
  11. /Był u nas w wersji dla facetów, jeden z najlepszych!

    OdpowiedzUsuń
  12. Używałam i wysuszył mi skórę twarzy :( darowałam sobie stosowanie go na włosy w obawy o łupież.

    OdpowiedzUsuń
  13. myślę, że świetnie by się sprawdził zabrany na siłownię czy fitness :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z białego jelenia najbardziej lubię zwykłe szare mydło :) Idealne do mycia pędzli :) A tego produktu nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  15. nie próbowałam innych produktów białego jeleni prócz zwykłego mydła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny i przyjemny produkt

    OdpowiedzUsuń
  17. mam w planach sięgnięcie po coś z białego jelenia, ale póki co wprowadziłam u siebie projekt denko, więc jeszcze ta firma na siebie poczeka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię produkty Biały jeleń, poszukam tego żelu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam go kiedyś podczas weekendowego wyjazdu i byłam zadowolona, bo nie musiałam trzech różnych kosmetyków brać:)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam takie zapachy z męską nutą :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubie kosmetyki z meska nuta zapachowa :) Chetnie przetestowalabym ten zel :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze nie miałam żadnych produktów z Białego Jelenia :)

    OdpowiedzUsuń