całkiem spore DENKO majowe

Witam.
Dziś pokażę Wam wszystko co udało mi się zużyć w maju, wg mnie jest tego trochę, dlatego podzieliłam to na kilka zdjęć, pod każdym będzie kilka słów o produktach.
Zaczynamy:
BIAŁY JELEŃ ŻEL DO MYCIA CIAŁA, WŁOSÓW I TWARZY-OCENA POZYTYWNA, MAŁO WYDAJNY, ALE ŁADNIE SIĘ PIENI I NAWILŻA

PALMERS COCOA BUTTER FORMULA- NA MOIM BLOGU W RECENZJI DAŁAM TEMU BALSAMOWI  ŚREDNIĄ OCENĘ, ALE PODWYŻSZAM JĄ, BO ZAUWAŻYŁAM, ŻE ŁADNIE NATURALNIE BRĄZUJE SKÓRĘ, MIMO, ŻE TAKIEJ FUNKCJI NIE MA, SKÓRA MA PO NIM ŁADNY KOLOR 

PALMOLIVE AYURITUEL JOYOUS ŻEL POD PRYSZNIC Z MORWĄ INDYJSKĄ I KWIATEM LOTOSU OCENA POZYTYWNA - ŁADNY ZAPACH, SUPER WYDAJNOŚĆ, ŁADNIE SIĘ PIENI, NIE WYSUSZA

CosmoSPA AFRYKAŃSKA GLINKA BRĄZOWA CAŁKIEM NIEŹLE SIĘ SPISAŁA, ALE WĄTPIĘ BYM DO NIEJ POWRÓCIŁA

ANATOMICALS HELP THE PAW WITAMINOWY KREM DO RĄK- CAŁKIEM PRZYJEMNY O CYTRUSOWYM ZAPACHU

LIRENE KREM DO STÓP REGENERUJĄCY 30% UREA
IDEALNY PRZED LATEM, REGENERUJE, STOPY SĄ MIĘKKIE, MINUS ZA ZAPACH I BRAK NAWILŻENIA, ZOSTAWIA DZIWNĄ POWŁOKĘ, CIĘŻKO SIĘ WCHŁANIA

NIVEA INVISIBLE FOR BLACK&WHITE
U MNIE FAJNIE SIĘ SPISYWAŁA, NIE ZOSTAWIAŁA ŚLADÓW, BYŁAM ZADOWOLONA, TERAZ POSTAWIŁAM NA ANTYPERSPIRANT  W SPRAYU



  MÓJ MAŻ ZUŻYŁ NAWILŻAJĄCY KREM DO TWARZY ZIAJA YEGO -BARDZO FAJNY, TANI I ŁADNIE PACHNIE

DAX KREM OCHRONNY DLA DZIECI SPF50 - WART POLECENIA I UWAGI

TOŁPA DERMO FACE PHYSIO PŁYN MICELARNY DO MYCIA TWARZY I OCZU- BARDZO FAJNY PŁYN, DELIKATNY, ŁADNIE OCZYSZCZA

LOREAL SZAMPON ELSEVE CYTRUS + PERŁA
BARDZO FAJNY, ŁADNY ZAPACH, NIE PLĄCZE WŁOSÓW, ŁADNIE SIĘ PIENI, DOBRZE OCZYSZCZA

DERMEDIC ANGIO PREVENTI PŁYN MICELARNY- BARDZO FAJNY, NIE PODRAŻNIA, ZMYWA MAKIJAŻ

ABE BALSAM NA ZMĘCZONE I OPUCHNIĘTE NOGI BIAŁA HERBATA- NIESTETY EFEKTÓW BRAK, NIE KUPIĘ PONOWNIE

DERMEDIC EMOLIENT LINUM KREM DO RĄK REGENERUJĄCY
FAJNY KREM, ŁADNIE NAWILŻA

OEPAROL HYDROSENSE KREM INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCY SKÓRA NORMALNA I MIESZANA
MÓJ ULUBIENIEC, NIE WIEM KTÓRE  TO OPAKOWANIE 

TOŁPA BOTANIC AMARANTUS NAWILŻAJĄCE MLECZKO-NEKTAR 
KOCHAM JE ZA ZAPACH, ALE DZIAŁANIE ŚREDNIE

TOŁPA BOTANIC CZARNA RÓŻA ODŻYWCZY ŻEL POD PRYSZNIC
MAŁO WYDAJNY, NIE PRZEPADAM ZA TYM ZAPACHEM, ALE NA SKÓRZE CZUĆ GO DELIKATNIE, NIE WYSUSZA

DECLARE MULTIFORCE SKINATURA  KREM ODŻYWCZY 
TREŚCIWY, DOBRY KREM

FLOS LEK ŻEL DO POWIEK I POD OCZY Z LUTEINĄ I ŚWIETLIKIEM LEKARSKIM
JESTEM Z NIEGO MEGA ZADOWOLONA, TA WERSJA ROBI WSZYSTKO CO POWINNA

SOAP& GLORY PEELING DO CIAŁA FLAKE AWAY- POLECAM, BARDZO FAJNY PEELING, ZAPACH TYPOWY PERFUMOWANY

 
BOLSIUS PODGRZEWACZE O ZAPACHU MAGNOLII
PIĘKNY ZAPACH, DOSTĘPNE W REALU

ORGANIC KREM NA NOC DO TWARZY Z EKOLOGICZNYM MLECZKIEM PSZCZELIM- CIEKAWY ZAPACH, RANO SKÓRA MIĘCIUTKA, SPODOBAŁ MI SIĘ, SZKODA, ŻE PRODUKTY Z TEJ FIRMY SĄ DROGIE, ALE MOŻE  KIEDYŚ SIĘ SKUSZĘ

BIAŁY JELEŃ KREM DO RĄK, SKÓRA WRAŻLIWA
MA TAKI SAM ZAPACH JAK ŻEL 3 W 1 DO CIAŁA, ALE NA DŁONIACH MI SIĘ NIE PODOBA, ZA MĘSKI, NIE NAWILŻA DŁUGOTRWALE, GENERALNIE JESTEM NA NIE

ORGANIC PEELING DO TWARZY Z OLEJKIEM Z EKOLOGICZNYCH POMARAŃCZY I PUDREM Z ZIAREN AEGANU - SZAŁU NIE ZROBIŁ, MAŁE DROBINKI, EFEKT NIE BYŁ NADZWYCZAJNY, NIE PRZEKONAŁ MNIE, ŁADNY ZAPACH TO JEGO ZALETA

TO JUŻ KONIEC, TAK WYGLĄDAŁO MOJE DENKO, DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ, ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA POD POSTEM

POZDRAWIAM I CZEKAM NA WASZE DENKA MAJOWE ... 

Komentarze

  1. Spore denko, żałuję, że nic z niego nie miałam :) Moje będzie również na dniach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie pokaźne denko ;) u mnie słabiej się zapowiada ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ten krem do stóp w zapasach ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię te podgrzewacze,fajne denko

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktyczne trochę tego zdenkowałaś, ja w sumie też miałam dużo "pustaków" w maju

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem,całkiem spore te denko!!!!u mnie zdecydowanie mniej..

    OdpowiedzUsuń
  7. Denko XXL :D Pozużywałaś w tym miesiącu :) Miałam tylko antyperspirant z Nivea i u mnie się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten żel pod prysznic Palmolive.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem jak ja to robię, ale u mnie denko zawsze jest mizerne :) Nie używałam niczego ale chętnie bym wypróbowała balsam z Palmer's :)

    OdpowiedzUsuń
  10. JA miałam kiedyś ten antyperspirant z Nivei i byłam zadowolona również :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie spore denko ! A krem z Anatomicals uwielbiałam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. dobrze Ci poszło, mi trochę gorzej w tym miesiącu
    krem anatomicals bardzo polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  13. spore denko ;) niektóre kosmetyki miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  14. właśnie przygotowuję swoje pierwsze denko, jestem ciekawa czy też będzie takie duże :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Spore denko :) Właśnie zabieram się do testowania płynu micelarnego z Tołpy, mam nadzieję że mi też przypadnie do gustu :) Ciekawi mnie krem do stóp z Lirene, sporo pozytywnych opinii o nim czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Spore denko, lubie takie posty bo zawsze mozna poczytac opinie po skonczeniu calego produtu a te sa najbardziej rzetelne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. sporo Ci się tego nazbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Spore denko, ja ten krem do stóp właśnie zaczynam testować. ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczywiście całkiem spore denko, mimo tego, nie używałam żadnego z tych kosmetyków, ale myślę intensywnie o zakupie czegokolwiek z Oeparol.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM