Haul zakupy i przesyłki

Witam.
Przygotowałam dzisiaj luźny post o moich zakupach i przesyłkach.
Rossmann i Natura kompletnie mnie zdominowały.

Krem do stóp z łoju jelenia (Rossmann) po raz kolejny u mnie zagościł

Kupiłam też mój ulubiony podkład z Rimmel Match Perfection 010 Light Porcelain

Dalej tusz Volume Million Lashes

Wibo  mascara Growing Lashes- pogrubiająca i stymulująca wzrost rzęs

Pierre Rene baza pod cienie- która jest tragiczna niestety, choć Pani w Naturze tak zachwalała

Rimmel Stay Matt w kolorze transparentnym

Cienie Essence 3D

Bielenda Młodzieńczy Blask krem matujący ultra nawilżający- jestem w szoku jak mnie wysypuje po nim 

Gąbeczka do pudru Natura:)

NYC cienie- kupiłam je przez allegro

Astor- zamówiłam również na allegro

Maybelline cienie Color Tattoo w kolorze One and On Bronze

Dotarły do mnie także przesyłki:


W konkursie na facebook wygrałam koszulkę, dostałam próbki love me green , a na wizażu udało mi się załapać do testowania balsamu Playboy w wersji VIP, dostałam do tego też próbki, ale je rozdałam:)

 Pozdrawiam

Komentarze

  1. Super te próbki, uwielbiam ORGANIC:)
    na zdjęciu od razu rzuciła mik się w oko fajna baza i szkoda, że jest do du...
    mam taka paletkę Astor w innych kolorach, fajne cienie ale z małych źle się aplikuje i się mieszają:(

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne zakupy ,próbeczki z love...mam pełnowartościowe produkty i są świetne

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też rossmann rządzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam puder z Rimmela i chwalę go sobie : )

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne te Twoje zakupy i przesyłki ;) Zielony tusz mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam maskare cienie dla siebie żadnych nie znalazłam

    OdpowiedzUsuń
  7. Gąbeczkę chyba kupiłaś w Naturze, bo tam jest ten charakterystyczny znak "Kup mnie" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak dziękuję za zwrócenie uwagi:):)

      Usuń
  8. Same wspaniałości !! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że zdjęcia takie małe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cienie NYC z moimi kolorami, tej wiosny akurat na takie mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem zapachu tego balsamu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam peeling fuss wohl bardzo fajny

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakupy super ;) uwielbiam ten tusz z Wibo :) a co do próbek z LMG też je dostałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ile wspaniałości :) Też kupiłam ostatnio tusz Volume Million Lashes :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też wczoraj kupiłam ten tusz z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje:)
    Mam ten krem z Rossmana;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sporo nowych, ciekawach produktow :) Udanych testow zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Po bielendzie tak wysypuje ? bu! to ja się na niego nie skuszę ;/

    OdpowiedzUsuń
  19. widzę, że identyczny puder upolowałyśmy :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Na puder Rimmel też się skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe zakupy :)
    Parę drobiazgów by się przydało.
    Cienie ładne, lubię brązy :)
    Próbki z LMG też mam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Spore zakupy :) zaszalałaś.
    Podoba mi się paletka NYC, kolorki są moje :D

    OdpowiedzUsuń
  23. zielony tusz Wibo jest świetny! zużyłam już 2 opakowania i pewnie jeszcze do niego wrócę (jak wyjdę na prosto z moimi zapasami w tej kwestii ;))

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale fajna koszulka i w ogóle nowości :) Też się dzisiaj wybieram do Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM