Krem do twarzy Dermedic- recenzja

Witam.
Przygotowałam na dziś recenzję kremu do twarzy ANGIO PREVENTI od Dermedic.


Jest to hypoalergiczny krem z wodą termalną.
Ma lekką formułę, działanie ochronne maskujące rumień, zawiera filtr SPF 15.

Produkt ma:
zmniejszać zaczerwienienia, obrzęk, niwelować podrażnienia

uszczelniać naczynia krwionośne

chronić przed niekorzystnym działaniem promieniowania UV

niwelować optycznie widoczność rumienia

Zawiera kompleks składników matujących w tym Chlorofil- o zielonej barwie, który neutralizuje zaczerwienienia, filtry UVA I UVB

Przeznaczony jest do skóry naczyniowej i z trądzikiem różowatym.

MOJA OPINIA:

zacznę od opakowania, produkt znajduje się w poręcznej tubce, gdzie mieści się 45g kremu

jestem zadowolona, że zawiera filtr SPF15, zawsze jest to dodatkowa ochrona

konsystencja jest wg mnie średnio gęsta, nie ma mowy o spływaniu z palca podczas nakładania


zapach bardzo charakterystyczny, dla mnie taki sam jak zapach płynu do demakijażu ANGIO PREVENTI

krem nie podrażnił mnie, nie spowodował zapchania, nie pojawiły się nowe wypryski

po aplikacji na twarzy wyczuwam delikatny film

moje naczynka i zaczerwienienia delikatnie się rozjaśniły, choć wydaje mi się, że bardziej krem ma na celu ochronę przed pękaniem nowych naczynek

przed zastosowaniem kremu miałam kilka wyprysków, po kilkakrotnym użyciu wypryski ładnie się wygoiły

jedynie to co mi przeszkadza, to efekt po mniej więcej godzinie od nałożenia kremu - moja twarz się bardzo świeci, jeśli wykonam makijaż i się przypudruję jest ok, ale gdybym miała na sobie tylko krem to ten efekt by mi przeszkadzał 

tutaj link do produktu, gdzie znajdziecie więcej informacji:

 jest tam cała seria tych dermokosmetyków, myślę, że będą odpowiednie do skóry naczyniowej i przy problemach z trądzikiem

Komentarze

  1. Lubię zapach kremów Dermedic, tego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam kiedyś próbkę i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A z chęcią bliżej się przyjrzę temu kremowi na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. myślę, że polubiłabym się z tym kremem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ,ale jeszcze leży i czeka na swoją kolej :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje się ciekawy. Fajna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To może być coś dla mnie - moja skóra ma tendencje do naczynek, nawet je sobie zamykałam laserowo, ale to okropnie boli i chyba więcej się nie odważę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. koszt kremu to około 30 zł, ja dostałam go dzięki współpracy, na pasku bocznym mam logo dermedic - współprace

      Usuń
  9. Przydałby się mojej mamie, ponieważ ma cerę naczynkową właśnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Dermedic mam na razie tylko dwa produkty z serii Hialuro 3, ale z obu jestem zadowolona więc muszę się przyjrzeć bliżej reszcie oferty :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz