Moje kosmetyki kolorowe

Witam.
Postanowiłam pokazać Wam moje kosmetyki kolorowe, których aktualnie używam.
Na co dzień mój makijaż jest bardzo ograniczony, to takie minimum, czyli podkład, korektor, tusz i pomadka:).
Zdarza mi się bardzo często zamiast cieniami pokrywać powieki bazą pod cienie, ponieważ nie spełnia ona swego głównego zadania, ale przynajmniej zakrywa drobne żyłki na powiece.
Od czasu do czasu do akcji wchodzi baza pod makijaż, róż i bronzer.

Podkład Rimmel Match Perfection kolor 010 light porcelain

Maskara Growing Lashes od Wibo

Maybelline the Colossal Volum Express Mascara SMOKY EYES oraz wersja klasyczna

Tusz Volume Million Lashes

Paletka cieni NYC BROWN EYES

Cienie Astor 110 Sahara Gold

Color Tattoo One and on Bronze

Essence 3D 04 caramel cream

Baza pod cienie do oczu Pierre Rene

Kobo - róż i cień do powiek w kolorze 104 CANDYFLOSS

Rimmel STAY MATTE puder w kolorze 001 TRANSPARENT

Rimmel NATURAL BRONZER w kolorze 022 SUN BRONZE

Tisane balsam do ust

Loreal Glam Shine Fresh błyszczyk do ust w kolorze 187 AQUA MANDARIN

HEAN pomadka classic colours festival w kolorze 27 wiśnia japońska

HEAN pomadka colour intense w kolorze 152 nude

Celia pomadka w kolorze nude 602

Inglot pomadka do ust w kolorze 112 

Celia korektor rozświetlający- jasny, kolor najjaśniejszy

HEAN korektor rozświetlający w kolorze 101 PORCELAIN

DERMIKA OLŚNIENIE baza pod makijaż wygładzająca skórę

Pierre Arthes Velvet Compact Powder w kolorze 01 IVORY


Tak prezentują się moje kosmetyki kolorowe, jeśli macie jakieś pytania  np. jak dany produkt się sprawdza czekam na nie w komentarzach chętnie podzielę się swoimi odczuciami, jeśli jakiś kosmetyk Was zaciekawił mogę rozważyć jego recenzję:)

POZDRAWIAM 






13 komentarzy:

  1. Rozsądne minimum, ja mam tego znacznie więcej, chociaż wielu rzeczy rzadko używam.

    OdpowiedzUsuń
  2. masz tylko jeden podkład?! ja mam chyba z 10:P

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba uświadomiłam sobie jak dużo mam produktów z kolorówki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiła mnie paletka NYC i korektor Hean, napisz coś o nich więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten błyszczyk L'Oreal i tusz Maybelline do smoky, ale poznałam lepsze i tańsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam kolorówki znacznie mniej, gorzej z pielęgnacyjnymi :P

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo u mnie kolorówki jest znacznie więcej :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja kolorówka jest więkkksza hehe :), ale Twój skład jest dobrze dobrany :)

    kobicosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz tych kosmetyków :O Ja z kolorówki używam podstawowych kosmetyków. Mam jeden fluid, jeden cień, jedną kredkę, jeden tusz oraz jeden puder matujący ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ochotę na Twój róż :) Ja na co dzień używam krem, fluid, róż i kredkę do brwi :) tak na większe wyjście to jeszcze maskarę i czasem kredkę do oczu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger