Naturalna przesyłka

Witam.
Wreszcie zawitała do mnie paczuszka.
A w niej sama natura.

Jeśli jesteście ciekawe co się w niej znajduje zapraszam do dalszej części.
Każdy produkt był bezpiecznie zapakowany w folię bąbelkową i oklejony taśmą
Czekałam na przesyłkę  długo, bo aż 7 dni zobaczymy czy warto, zaczynam testowanie tych naturalnych dobroci, które niestety kosztują sporo


 Paczka zawierała:
zmysłowy olejek do ciała
serum do twarzy
peeling solny owocowy do ciała
peeling cukrowy malinowy do ciała
saszetki soli do kąpieli

Jestem niesamowicie ciekawa tych produktów.
Znacie firmę Fresh & Natural?

Komentarze

  1. Wspaniała przesyłka :) Niestety firmy nie znam

    OdpowiedzUsuń
  2. same wspaniałości ,miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudowności !! gratuluję i miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję kochana przesyłeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, więc czekam z niecierpliwością na recenzję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam ale ciekawe produkty masz do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudeńka

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniała przesyłka. Niestety nie znam tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna paczuszka! :) Firmy nie znam niestety.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam firmy ;) Udanych testow zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze przyznam, że firmy i jej produktów nie znam, tym bardziej będę czekać na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  13. miłego testowania ;) a o firmie pierwsze słysze ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedys czytałam recenzję ich kosmetyków . Sama nie używałam:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam tej firmy, miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  16. Zmysłowy olejek do ciała- fajnie brzmi :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Poznam recenzje o tych produktach ponieważ ich nie znam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe rzeczy, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdzieś o niej słyszałam,ale nie miałam z tymi kosmetykami do czynienia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wydaje mi się, źe coś kiedyś było w Glossy Boxie z tej firmy, ale teraz nie mogę sobie przypomnieć. Bardzo przyjemne kosmetyki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Koniecznie szybko o nic napisz, bo jestem bardzo ciekawa jak się wszystko sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM