Nowe przesyłki i kilka słów o bublu

Witam.
Na początek pokażę Wam 2 przesyłki, które otrzymałam w ostatnim czasie.
A więc kontynuacja współpracy z Dermedic


Próbki, a zarazem nowa współpraca z matique.pl


Jakiś czas temu dostałam też kartkę od Natalki z bloga darmoszki.blogspot.com:)


Na koniec mały koszmarek, który mnie uczulił, dostałam strasznej wysypki na twarzy właśnie przez ten kosmetyk, który jest dedykowany skórze wrażliwej


Na początku myślałam, że uczulił mnie nowy matująco-nawilżający krem z Bielendy, odstawiłam go, ale stan cery się pogarszał, okazało się, że to żel mnie podrażniał, po jego odstawieniu twarz wróciła do normy:):)
Nie polecam Wam tego kosmetyku, skusiła mnie opinia w internecie, ale bardzo się zawiodłam, a może tylko u mnie się nie sprawdził...

POZDRAWIAM

Komentarze

  1. Widzę ciekawą przesyłkę z Dermedic, chętnie poczytam więcej o tych produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super produkty :) I karteczka jest ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ochotę na ten żel z pharmaceris ale teraz się boję ,w sumie do tej pory każdy chwalił...

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesyłka z Dermedic zapowiada się dobrze:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam tych produktów a z Pharmaceris mam piankę do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam tych produktów,a Pharmaceris-żel będę na niego uważać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten żel z P.bardzo lubiliśmy, fajne kosmetyki masz z Dermedic:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow kiepsko z tą wysypką, ale będę pamiętać, żeby go unikać.
    Bardzo fajne przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O no to nieźle z tym żelem, ja mam tą samą wersję ale w piance i u mnie rewelacyjnie się spisuje...

    OdpowiedzUsuń
  10. Dermedic mam i bardzo sobie chwalę, z Colsys mam chyba też to samo :)
    Żel do mycia zębów ok, szampon mnie nie uwiódł.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne kosmetyki dostałaś :) Szkoda, że ten żel Cię tak podrażnił :(

    OdpowiedzUsuń
  12. bede pamiętała zeby go unikać,i czekam na recenzję Dermedic, bo nie znam tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM