olej arganowy od CosmoSPA i moja recenzja

Witam w niedzielne popołudnie, u mnie dziś wyjątkowe, bo mamy odpust:)
Przygotowałam recenzję oleju arganowego w 100 % naturalnego od CosmoSPA.

Miałam go w wydaniu 10ml, tak więc nie była to zbyt duża ilość, ale wystarczyła, by wyrobić sobie opinię.

Olej arganowy w skrócie ma odmładzać, ujędrniać skórę, odżywiać ją.
Słynie też ze swojego leczniczego działania- łuszczyca, zmiany alergiczne na skórze, blizny, oparzenia czy nawet rozstępy.
Olej wytwarzany jest w Maroku.
Stosowany do pielęgnacji ciała oraz włosów.
Z powodzeniem możemy go też stosować na twarz np. po opalaniu tej wrażliwej części.
Pomoże także, gdy chcemy mieć piękne i twarde paznokcie.
Jakość oleju arganowego od CosmoSPA potwierdzona jest znakiem jakości ECOCERT.
Produkt i jeszcze więcej informacji znajdziecie tutaj:

Moja opinia:
Olej arganowy zamknięty jest w ciemnej buteleczce, za co duży plus, nie dostaną się do niego promienie słoneczne.
Moim zdaniem ta buteleczka nie ma atomizera, choć na stronie CosmoSPA jest napisane, że ma, dla mnie jest to duży otwór, przez który dozuje mi się za dużo produktu.
Nie zgodzę się też ze stwierdzeniem wielu osób, że olej arganowy ładnie  pachnie, albo tak jak część twierdzi jest bezwonny, bo dla mnie śmierdzi przeokrutnie.
Aplikowałam olej tylko na ciało, na okolice ud, najpierw wykonywałam peeling czarnym mydłem, a potem wg zaleceń nakładałam olej arganowy.
Zazwyczaj robiłam to wieczorem.
Po regularnym zastosowaniu przez tydzień zaczęłam widzieć stopniową poprawę skóry, była ładnie napięta, gładziutka, zaczerwienienia po rozstępach z ciąży zbledły, ale niestety nie zniknęły cudów nie spodziewałam się.
Generalnie produkt oceniam na plus, jednak nie kupię go ponownie przez jego woń.

Znacie cudowne właściwości oleju arganowego? może stosowałyście go na twarz lub włosy? czekam na Wasze komentarze

POZDRAWIAM

19 komentarzy:

  1. Bardzo lubię olej arganowy :) Stosuję na włosy i jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam olejów, jakośnie mogę się przekonać do nich xd

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam okazji używać olejów, ale przekonuje się do nich i mam zamiar zakupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na włosy kładłam coś z olejem arganowym (z Avonu) niestety, dla mnie nie był to najlepszy wybór. Czytałam, że oleje należy dobierać, kierując się porowatością włosów. Ten mój olej z czarnuszki niestety był w opakowaniu z przezroczystego plastiku.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bardzo lubie olej arganowy ;) a co do zapachu - to chyba zalezy od osobistych preferencji bo dla mnie swietnie pachnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam go nigdy, ale zaciekawiłaś mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię olejek arganowy, ale strasznie pachnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja stosuję olej arganowy ale deodorowany, czyli bez tego okropnego zapachu. Kupiłam na zrobsobiekrem.pl. Ja stosowałam olejek na włosy, na skórę się nie odważyłam, bo mam tłustą cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten sam i fakt śmierdzi strasznie, nie mogę znieść tego zapachu i cieszę się że już prawie go skończyłam :) też planuję jego recenzję na dniach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam olej arganowy i stosowałam na włosy. Niestety nie robił z nimi nic szczególnego. W dodatku mój też okrutnie śmierdział :/ Co ciekawe, byłam ostatnio w nowo otwartej zielarni w moim mieście i tam Pani sprzedawczyni wylała mi trochę tego olejku na dłoń. Z wielkim zdziwieniem stwierdziłam, że ten jest zupełnie bez żadnego zapachu! Od czego to więc zależy?

    OdpowiedzUsuń
  11. o patrz, a dla mnie jednak olej arganowy pachnie bardzo delikatnie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. stosowałam go bardzo długo na twarz ok 1,5 roku, , miałam buteleczki 100ml -co mi wystarczało na pół roku, jakiś czas temu odstawiłam, zużywam go do paznokci i wcieram we włosy po myciu jako serum na końce., ale chyba wrócę do stosowania na twarz, bo po żadnym kosmetyku nie mam tak gładziutkiej cery :):):) olej arganowy powinien mieć smrodek kozy :):) jeżeli ma jakiś miły i przyjemny zapach znaczy wiadomo że jakieś perfumki dodali, a jak nie ma zapachu w ogóle, to jest prawdopodobnie przefiltrowany, co nie służy właściwościom jakie zawiera. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś miałam olejek arganowy i byłam zadowolona, także chętnie do niego powrócę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger