piękne opakowanie, a jaka zawartość? MAGIC SPA FARMONA ZMYSŁOWY OLEJEK

W lutym pokazywałam Wam nowość, która zagościła w mojej łazience, mowa o produkcie Farmony - zmysłowym olejku do kąpieli
 Kupiłam go w aptece internetowej, pojemność 250 ml, cena 14,59.
Zwróciłam uwagę na piękne opakowanie, które do dziś zdobi moją łazienkę.

Olejek zawiera naturalne olejki eteryczne z ylang ylang, anyżu i imbiru oraz ekstrakt z otrębów pszennych.
Wzbogacony został o nawilżający kompleks soft skin.
Do tego produkt reklamowany jest jako afrodyzjak i rekomendowany przez seksuologów, ma zapewniać błogie rozluźnienie.

Kąpiel ma trwać około 20 minut, a do wanny mamy wlać tylko 25 ml olejku.

Moja opinia:

Niestety w pięknym opakowaniu kryje się produkt, którego ponownie nie kupię.
Dla mnie olejek nie robi nic...
Może jedynie odrobinę relaksuje.
Ma przyjemny słodki zapach, ale niestety nie czuć go nawet w pomieszczeniu, a wodę chyba trzeba wąchać bardzo blisko nosem, by go poczuć, jest za delikatny.
Po wlaniu zalecanych 25 ml do wanny widzimy piękne czerwone zabarwienie wody

Piany jest bardzo mało, podejrzewam, że musiałabym wylać pół opakowania, żeby był efekt jakiego oczekuję.
 Szkoda, że olejek nie zdał egzaminu, pozostała mi po nim piękna szklana butelka i niezbyt dobre wrażenia.
Obietnica o nawilżonej, miękkiej,aksamitnej w dotyku skórze pozostaje tylko obietnicą.
Jestem rozczarowana.

28 komentarzy:

  1. Woda zabarwiona na czerwono.. nie wiem czy czułabym się komfortowo w takiej sytuacji ;) Będę go unikać.

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mam podobne odczucia ;p Po wymieszaniu to jeszcze wygląda, ale po samym wlaniu- wielka, czerwona plama- chyba mnie nie zachęca ;p

      Usuń
    2. mnie osobiście to nie przeszkadza:)

      Usuń
  2. A ja wchodząc myślałam że to flakonik z perfumą ;D hehe
    szkoda że olejek się nie spisał ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie nie brzmi dobrze ani zapachu ani piany ani nawilżenia ;-/

    OdpowiedzUsuń
  4. Afrodyzjak,podoba mi się ten olejek,lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Opakowanie faktycznie ładne, ale szkoda, że się nie sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. opakowanie super, szkoda ze sie nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  7. tak to bywa z obietnicami producentów... ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne co do opakowania,ale tak to jest producent pisze co innego , a co innego w rzeczywistości się z tymi produktami dzieje, szkoda że nie sprawdził się u ciebie . Zapraszam dzisiaj na live z blogerkami który odbędzie się o godzinie 19:00 . Link : https://www.youtube.com/watch?v=ujYdA74Bcbg : ) Serdecznie Zapraszam : )

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda,że się ten afrodyzjak nie sprawdził;P
    Ale na całe szczęście zostało ładne opakowanie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja najbardziej do kąpieli lubię Luksję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buteleczka jest naprawdę ładna :) Szkoda, że działanie gorsze ;/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety "nie wszystko złoto co się świeci" ładne opakowanie często kryje w sobie bubelek

    OdpowiedzUsuń
  13. szkoda,że taki bubel.. za to opakowanie może robić za fajną dekorację.. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. butelka naprawde fajna i można ją wykorzystać jeszcze :)) ale strasznie nie lubię kiedy jest mało piany :(( a intensywny zapach jest dla mnie potrzebą numer jeden przy kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie spodziewałabym się, że taki kiepski... Po opisie zapachu myślałam, że trafi na moją wish-listę, ale teraz z pewnością nie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, że się nie sprawdził, zapowiadało się dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. a ja myślałam ,że to perfum jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Czasami tak bywa, że opakowanie odegra dużą rolę na zakup produktu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio czytam same średnie opinie o farmonie, sama również nie przepadam za tą firmą...

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że się nie sprawdził. A opakowanie naprawdę ma piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Opakowanie zachęca, szkoda, że się nie sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam różnego rodzaje płyny do kąpieli jednak czasami wysuszają mi one skórę ;(

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam i teraz będę uważała, żeby nie kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziwny ten kolor :D
    Nie powiem z czym mi się kojarzy taka plama w wannie. Jakoś mnie nie zachęcił. Lubię olejki do kąpieli chociaż trzeba uważać, żeby się nie wyrąbać malowniczo i nie wybić zębów.

    OdpowiedzUsuń
  25. Szkoda, że zawiódł Twoje oczekiwania :/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger