Porady

Witam.
Dziś garść porad, być może nic odkrywczego, ale warto pamiętać.

1. Jeśli chcesz by Twój makijaż był trwalszy przed nałożeniem kremu i wykonaniem makijażu  zwilż twarz wodą termalną.
2. Im mniej podkładu i pudru tym lepiej, unikniesz w ten sposób nieestetycznie wyglądających przebarwień, podkreślenia suchych skórek.
3. Pamiętaj, by zawsze zachować równowagę, jeśli mocno podkreślasz oczy zachowaj usta w delikatnym kolorze i na odwrót jeśli stawiasz na mocne usta nie podkreślaj zbyt mocno oczu.
4. Użyj korektora, by zatuszować cienie, pamiętaj by nie był za ciemny ani za jasny, nie może się odcinać, podobnie zresztą jak podkład, który nie powinien odcinać się od Twojej szyi .
5. Jeśli chcesz optycznie wyszczuplić twarz nałóż bronzer.
6. Jeśli chcesz ożywić zmęczoną twarz użyj różu, na początek spróbuj koloru bez drobinek.
7. Trwałość szminki przedłużysz, gdy wcześniej nałożysz na usta odrobinę podkładu.

Macie ochotę dodać poradę?
zapraszam do pisania w komentarzach

POZDRAWIAM

Komentarze

  1. Bardzo przydatne rady ;) Większość z nich stosuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Porady ciekawe ,ale znam je :D

    OdpowiedzUsuń
  3. znam te porady ale dzięki za przypomnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie muszę poszukać fajnego różu bez drobinek, a byłam promocja w Ross... ale wtedy jeszcze nie zauważyłam, że go potrzebuje:(

    OdpowiedzUsuń
  5. nie slyszałam, że woda termalna przedłuża makijaż, tzn. myślałam, że ją się psika już po pomalowaniu i to może jakoś utrwala, ale przed? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma jak dobre porady :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Konturówka do ust w ich kolorze, albo jaśniejsza, nigdy ciemniejsza ;)
    i mam wrażenie, że trzeba by dodać pierz pędzle!! bo nadal wiele osób nie ma o tym pojęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Konkretne porady, chętnie skorzystam, nie wiedziałam o takiej właściwości wody termalnej :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM