Regenerujący krem do rąk EMOLIENT LINUM od Dermedic i moja recenzja

Witam.
Zapraszam na recenzję regenerującego kremu do rąk od Dermedic przeznaczonego do skóry bardzo suchej, atopowej.
 Produkt jest hypoalergiczny, specjalna formuła chroni skórę dłoni przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych i zmniejsza skłonność do podrażnień.

Składniki kremu:
olej lniany bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe Omega 3, Omega 6 i Omega 9 łagodzi mikrourazy naskórka, długotrwale nawilża  i odżywia skórę dłoni

lanolina o bardzo wysokiej czystości silnie nawilża i zmiękcza naskórek, uzupełnia barierę lipidową oraz hamuje transepidermalną utratę wody

alantoina ma działanie łagodzące i wzmacnia regenerację naskórka

witamina E podwyższa aktywność enzymatyczną w skórze i pomaga w tworzeniu nowych komórek

Moja opinia:

Kremu używałam po każdym myciu rąk i na noc, strasznie podoba mi się zapach jest delikatny, ale długo utrzymuje się na skórze

Opakowanie standardowe, czyli zwykła tubka 

Krem jest bardzo wydajny i ma fajną dość gęstą kosnystencję
 Szybko się wchłania, nie muszę się martwić, że na klawiaturze od komputera pozostaną ślady

Po aplikacji czuć przyjemne uczucie wygładzonej skóry,
dłonie są mięciutkie ( jeszcze lepszy efekt uzyskamy kiedy wcześniej zrobimy peeling )

Wg mnie krem bardzo dobrze nawilża i myślę, że osoby z suchą skórą będą zadowolone z jego działania

Dla mnie najważniejsze w kremie do rąk  jest to by faktycznie coś robił ze skórą dłoni, nie dawał efektu lepkości i ładnie pachniał, ten krem to dobra propozycja

Po więcej informacji zapraszam tutaj:

POZDRAWIAM

16 komentarzy:

  1. zachęciłaś mnie skutecznie do wypróbowania tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ewentualnie poszukałabym jeszcze u nich czegoś do wrażliwej cery. Moje okolice nosa od czasu do czasu paskudnie się podrażniają i wyglądam jak bocian z czerwonym dziobem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie dla mnie, bo mam bardzo wymagającą skórę na dłoniach, pewnie dlatego, że pracuję w zimnie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi świetnie! Z Dermedic ogromnie polubiłam balsamy przeciwsłoneczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię produkty tej marki ;) ale tego kremu jeszcze nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uważam, że jest bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym wypróbować ;) kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie ten krem tak średnio się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  9. mam i jak dla mnie taki zwyklaczek,nic specjalnego

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjemnie prezentuje się ten krem! :)
    Będę go miała na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny ten kremik z tego, co piszesz :) Z chęcią bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wolno zużywam kremy do rak ale teraz w kolejce czeka ten od Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. za szybkie wchłanianie ma u mnie z góry plusa :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie miałam tego kremu, ale zużywam je w niesamowitym tempie, więc pewnie uda mi się go przetestować :)

    OdpowiedzUsuń