TAG 40

Rzecz bez której nie możesz wyjść z domu?
Zdecydowanie telefon.

Ulubiony sklep z ciuchami?
Dla mnie C&A, a dla synka H&M i Reserved.

Masz jakieś fobie?
Boje się pszczół, bąków itd.

Pijesz kawę?
Tak, jedną dziennie z rana, koniecznie rozpuszczalna i z mlekiem.

Co robisz o 24.00?
Poza wyjątkiem jakim jest Sylwester to śpię, korzystam kiedy synek śpi:)

Czy w odległości 3 m jest coś różowego obok Ciebie?
Tak paletka!

Często piszesz sms-y?
Tak, potrafię pisać do mojego męża, który jest w kuchni i poprosić o coś:)

Czytasz książki?
Ostatnio mniej, ale kiedyś byłam pasjonatką.

Masz duży pokój?
Nie mam swojego pokoju, miałam jak byłam nastolatką i był mały.

Kiedy masz urodziny?
Jak to dobrze, że w lato ( sierpień ), każdy znajdzie dla mnie kwiatek:):)

Jakich piosenek słuchasz?
Zależy od nastroju:)

O której chodzisz spać?
22

Malujesz paznokcie?
Okazjonalnie.

Twoje największe marzenie?
Niech ktoś wynajdzie lek i będziemy nieśmiertelni.

Co lubisz robić?
Przytulać mojego synka:)

Jesteś leniem?
Nie to do mnie nie pasuje, odkąd jestem Mamą nie znam tego słowa.

Czego się boisz?
Śmierć moich bliskich zdecydowanie mnie przeraża.

Umiesz śpiewać?
Wg siebie samej stwierdzam tak.

Trzy ulubione strony internetowe?
Blogger, Facebook, Goalunited o dziwo:)

Ulubiona piosenka?
Taka która budzi we mnie emocje.

Oglądasz mecze? jakie?
Generalnie swoje na goalunited.

Ulubiony sportowiec?
Mój mąż.

Masz jakieś hobby?
Ostatnio mam bloga.

Co lubisz pić?
Wiśniówkę, SOPLICA rządzi:)

Ulubiony owoc?
BANAN

Zbierasz coś?
Pocztówki, zaczęłam też magnesy.

 Masz jakieś przezwisko?
SZUSZI

Masz rodzeństwo?
Mam.

Malujesz się?
Tak.

Rozpuszczone czy spięte włosy?
Rozpuszczone.

Kolor ścian w pokoju?
Fiolet i zieleń.

Co najczęściej oglądasz na yt?
Vlogerki urodowe.

Jesteś wolna?
Każdy z nas jest wolny na swój sposób- może robić co chce.
Prawnie związana, szczęśliwa.

Jakie masz teraz włączone strony?
Nie mam, w tle leci TV.

Jaki jest ostatnio wysłany przez Ciebie sms?
Emotikon.

Jakie jest Twoje ostatnie połączenie?
Do znajomego.

Jaki kolor koszulki masz na sobie?
Czarny.

Co robiłaś wczoraj o tej godzinie?
Siedziałam i pisałam.

Dobrnęłam do końca jest!
Dziękuję jeśli choć w 20 % mnie przeczytaliście:):)
Zachęcam do zrobienia tagu u siebie, czujcie się wszyscy otagowani*

Przy okazji dla wszystkich Mam najlepsze życzenia:*:*:*
ja też mam to szczęście i jestem już Mamą :)
 Mój synek ( 3,5 latek ) rano wręczył mi ciasteczko-torcik i dał buziaka

POZDRAWIAM

11 komentarzy:

  1. ah matko chciałabyś być nieśmiertelna ? Toż to by była istna tragedia !! ludzie by robili takie głupie rzeczy bo wiedzieliby że mimo wszystko nie umrą ! Nie nie , to zły pomysł kochana :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy tag , też lubię banany ☺

    OdpowiedzUsuń
  3. Też się boję pszczół, bąków i innych bzyków;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam wszystko i mamy wiele wspólnego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog ♥
    Jestem tutaj po raz pierwszy i na pewno wrócę :)
    zapraszam do mnie :*
    może obserwacja? ☺

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieśmiertelność - brzmi ciekawie, do tego brak efektów starzenia i hulaj dusza, piekła nie ma ;) Soplica wiśniowa mniam mniam! Lubię jeszcze piwo, które nie smakuje jak piwo.

    OdpowiedzUsuń
  7. o matko ale bym chciala chodzic spac o 22 :D w czasie roku akademickiego mało kiedy ide spac przed 3 :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie tak samo przeraża sama myśl, że moi bliscy mogą kiedyś umrzeć...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również panicznie boję się owadów. I ptaków :/

    OdpowiedzUsuń
  10. soplicowej wiśniowej jeszcze nie piłam :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger