recenzja podkładu- buBelka od Maybelline

Witam w nowym tygodniu.
Dziś recenzja podkładu Maybelline SuperStay Better Skin.
Kupiłam go za niecałe 40 zł jeśli dobrze pamiętam.
Wybrałam kolor Light Beige.

Podkład ma zapewniać nieskazitelny wygląd skóry.
Pożegnać mamy nierówności, przebarwienia i  szarość cery.
Producent obiecuje skórę widocznie gładszą, ze zredukowanymi przebarwieniami i pięknym kolorycie.
Moja opinia:
Zacznę od opakowania.
Nie mam mu nic do zarzucenia to szklana buteleczka z pompką, która pozwala na dozowanie odpowiedniej ilości kosmetyku na twarz.
Kolor niestety dla mnie za ciemny ( aktualnie używam Rimmel Match Perfection w kolorze Light Porcelain ) .
Podkład posiada SPF 20.
 Podkład nakładałam na twarz palcami, pędzlem i gąbeczką - przetestowałam wszystkie warianty.
Efekt zawsze ten sam niestety.
Ale może chociaż na początku za coś go pochwalę, dla mnie kryje bardzo ładnie, w porównaniu do podkładu, którego używam teraz.
A teraz masa minusów:
dziwny zapach, który sprawia, że aplikacja nie sprawia przyjemności ( podkład był zalepiony, więc nie kupiłam jakiegoś felernego)
strasznie wchodzi w pory ( dla mojej cery mieszanej jest kompletnie nie do przyjęcia)
dosłownie po paru minutach od nałożenia zaczynam się świecić
strasznie szybko spływa z twarzy ( robi plamy)
największy minus za pudrowy efekt ( spójrzcie na zdjęcie- powiększcie je, jest wykonane w złym świetle, ale na powiększeniu najlepiej widać tą pudrowość i efekt błyszczenia )
Nakręciłam się na ten podkład, bo kiedyś używałam doskonałego dla mnie, ale niestety wycofanego już podkładu SuperStay Silky Foundation ( dwufazowego podkładu z bazą ) i myślałam, że być może powrócił on w innej wersji, gotowej wymieszanej bezpośrednio z bazą.
Niestety nie.
Nie polecam Wam tego podkładu do cer mieszanych czy tłustych.
Teraz szukam dobrego kryjącego podkładu, który dostępny jest w jasnym kolorze :)
Znacie taki?
POZDRAWIAM

Komentarze

  1. Faktycznie niesamowicie się błyszczy ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja ostatnimi czasy mam problem z doborem podkładu. zostaje mi bb

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go w próbce, która wystarczyła na kilka razy i niestety mam podobne zdanie, nie kupiłabym go :( polecam Ci za to dużo lepszy w podobnej cenie również z Maybelline podkład Affinitone 24 h, również z pompką, pokazywałam go u siebie w ostatnim denku.

    OdpowiedzUsuń
  4. czyli nie dla mnie - mam cerę mieszaną ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, ze sie nie sprawdzil. tego akurat nie mialam, ale bardzo lubie Maybelline Dream Satin :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale kicha ;/ Właśnie czytałam już kilka recenzji na jego temat i niestety nie zachwyca :/
    Jeśli chodzi o krycie to polecam podkład od MaxFactora "Baza-korektor-podkład" 3w1. Niestety, nie daje matującego efektu, trzeba nałożyć na niego puder.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja używam Skin Balance z Pierre Rene i się sprawdza u mnie świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. polecam ESTEE LAUDER DOUBLE WEAR ! :) mój faworyt !
    nie jest tani ale super! mam suchą cerę :) sprawdza się idealnie :)
    jeszcze REVLON też jest ok połowę tańszy niż ww.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam affinitone i go uwielbiam, tego jeszcze nie testowałam ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o matko!!! nie dla mnie i mojej tłustej cery,spływałby mi od razu po aplikacji

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie najlepiej się sprawdzają podkłady Pharmaceris,

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie żaden z ich podkładów się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam i czytałam, że to bubel dlatego nawet na niego nie patrzę w drogerii ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. No to raczej ja też go nie wypróbuję. Szkoda, że się nie sprawdził. :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam go i nie skuszę się po Twojej opinii.

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno się na niego nie zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
  17. dobór idealnego podkładu to często straszna męka, ten faktycznie nie dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kupiłam go podczas promocji w Rossmannie -49% i użyłam dopiero raz. Na mojej skórze tak się nie świeci jednak bardzo podkreśla pory. Raczej nie będę z niego zadowolona :(

    OdpowiedzUsuń
  19. nie miałam go jeszcze nigdy, ale widzę, że nie będę mieć :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczywiście, efekty jak na 40 zł nie za ciekawe. Kiedy robi się ciepło nie mogę zmusić się do tego typu kosmetyków, wklepuję co najwyżej odrobinę kremu BB, więc na kilka miesięcy mam to z głowy :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mój ulubieniec to maybelline affinitone i chyba już nie zamienię go na żadnego innego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam pecha bop mnie straszliwie zapchał :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM