Złota piątka MAJA

Witam serdecznie.
Pora na pokazanie mojej złotej piątki, są to produkty nowe, które mnie zachwyciły i używałam ich w maju, ale także takie, które są już ze mną kilka miesięcy, ale szczególnie w tym miesiącu odkryłam ich zalety po raz kolejny:)


1. Podkład MATCH PERFECTION RIMMEL

2. Lakier  do włosów got2b Schwarzkopf

3.  Woda termalna URIAGE

4. Balsam do ciała PLAYBOY VIP

5. Żel do mycia twarzy TOŁPA dermo face physio


podkład od kilku miesięcy jest moim ulubieńcem, w ciągu  ostatnich gorących dni wciąż dawał radę, ładnie się utrzymywał, kolor mega jasny 010 LIGHT PORCELAIN, krycie małe, ale dla mnie wystarczające

lakier absolutnie mój nowy hit, jestem zachwycona, daje mega objętość, nie skleja, dobrze utrwala i ten malinowy zapach, miłość od 1 użycia:)

woda termalna ze mną od kilku miesięcy, wg mnie najlepsza do schłodzenia twarzy, dekoltu w upalne dni, doskonale łagodzi podrażnienia po opalaniu

balsam zachwycił mnie zapachem i subtelnym efektem glow na skórze, jest to nowy ulubieniec

żel do mycia twarzy to też moje nowe odkrycie, nie wysusza, ładnie radzi sobie z oczyszczaniem, nie podrażnia

Jestem mega zadowolona z tych kosmetyków, polecam je serdecznie każdej z Was:)
A jakie są Wasze nowe odkrycia maja?

POZDRAWIAM

20 komentarzy:

  1. Ja sobie kupiłam ostatnio moją pierwszą wodę termalną ! I już wiem że w mojej kosmetyczce będzie ZAWSZE ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wypróbować ego podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam ten balsam i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych produktów, ale 1. mnie zainteresował ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba tylko ja nie doceniam wód termalnych, ale i tak twardo używam ;) Ten podkład... uwielbiałam wersję w słoiczku, a tej boję się spróbować...

    OdpowiedzUsuń
  6. mam balsam do ciała z playboya i go lubię

    OdpowiedzUsuń
  7. woda Uriage to mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię żel do twarzy z Tołpy, ale mam z serii Sebio. Wodę Uriage stosuję, ale dopiero przy drugim opakowaniu zaczęłam odkrywać jej zalety, chociaż nadal jestem jeszcze daleka od zachwytów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam żadnych z tych kosmetyków, ale chętnie wypróbowała bym wodę Uriage :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również ostatnio odkryłam wodę termalną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka woda termalna mi by się przydała, moim ulubieńcem jest pędzelek do smokey eyes, który kupiłam za niecałe 4 zł:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam jedynie balsam ;)) ale chętnie poznam ten żel do mycia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię lakier Got2b, świetnie pachnie i dodaje objętości, polecam również piankę w sprayu z tej serii! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Woda Uriage jest na mojej liście, ciągle o niej słyszę, że jest najlepsza z wód termalnych.

    OdpowiedzUsuń
  15. poluję na ten balsam playboya:):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Także uwielbiałam ten podkład ;]

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam jedynie balsam Playboy - pachnie tak mocno, że aż się w głowie kręci :) to fakt.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam Balsam Playboy z BeGlossy i jestem mile zaskoczona, chciałbym wypróbować ten lakier

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety nie znam żadnego z produktôw ;-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger