cudowna sól do kąpieli z atrakcjami:)

Witam.
Dziś podzielę się z Wami opinią na temat soli do kąpieli 
FRESH & NATURAL , mam ją w wariancie różanym z różą i cytryną:)


Kilka słów o produkcie zawartych na etykiecie:
naturalna sól do kąpieli z Morza Adriatyckiego.
Kąpiele solne poprawiają krążenie oraz oczyszczają z toksyn.
Działanie olejków uspokaja, koi i zmniejsza napięcie nerwowe.
Polecana po ciężkim dniu oraz przy domowych zabiegach SPA.

Sposób użycia:
3-4 łyżki rozpuścić w ciepłej wodzie

Pojemność saszetki 100 g - cena regularna 7,90

MOJA OPINIA:

Nietypowo zacznę od zdjęć:




Byłam mega zaskoczona kiedy po otwarciu saszetki zobaczyłam różyczki:)
Humor w mig mi się poprawił:)
Do tego zniewalający zapach, połączenie cytryny i róży bardzo mnie zafascynowało, zapach jest świeży, a zarazem kwiatowy-bomba.
Działanie - aż niebywałe jak  sól sprawdziła się podczas upału, na skórze czułam orzeźwienie, zapach unosił się w łazience i umilał mi kąpiel, a napięcie nerwowe całe ze mnie zeszło, naprawdę się wyluzowałam i chce mi się śmiać, że to za sprawą soli.
Wykończyłam już 2 opakowania i jestem pozytywnie zaskoczona.
Cena w stosunku do jakości jest bardzo przystępna.
A widok i zapach urzekający.
:):):)

Komentarze

  1. Aż bym się wykąpała z taką solą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wolę najzwyklejsze sole z biedry :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj w takiej soli to bym się wykąpała, lubię takie mocno i pięknie pachnące kosmetyki, zwłaszcza z naturalnymi skladnikami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam soli tylko do moczenia stóp, ale przyznam ci rację że bardzo ładnie wygląda z tymi płatkami

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię sole do kapieli,tej jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda ślicznie :) a zapach na pewno boski... z chęcią bym ją wypróbowała :)
    pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie prezentuje się, chcę wypróbować - uwielbiam różane zapachy :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM