DERMEDIC REGENIST URSOLICAL ARS 3° NA NOC

Witam.
Przygotowałam recenzję kremu regenerującego na noc DERMEDIC CLINICAL REGENIST ARS 3° URSOLICAL.


Produkty z kompleksem  ARS 3° URSOLICAL przeznaczone są do skóry z pierwszymi, wczesnymi oznakami starzenia, czyli zmarszczkami mimicznymi i przesuszonym naskórkiem.
Kompleks taki zawiera:
kwas ursolowy, witaminę E i olej migdałowy.
Ma wzmacniać włókna kolagenowe, stymulować regenerację naskórka.
Dodatkowo kompleks składników nawilżających w postaci gliceryny, Dub Diol, Moisturizing Vegetal Micropatch wnika w głąb skóry, zatrzymuje w niej wilgoć zapobiegając utracie wody z naskórka.
Krem wzbogacony jest w składniki odbudowujące mikrouszkodzenia skóry.

MOJA OPINIA:

Zacznę od opakowania.
Podoba mi się prosta szata graficzna, słoiczek jest solidny, trochę ciężki, jego wieczko bez problemu się odkręca.
Po otwarciu mamy ładną niespodziankę, krem jest różowy:


Zapach typowy, dla mnie produkty Dermedic mają ładny, przyjemny, świeży zapach.

Konsystencja kremu jest bardzo leciutka, nie pozostawia on żadnej tłustej warstwy na twarzy, wchłania się błyskawicznie 


Najbardziej interesujące jest działanie:
krem mnie nie podrażnił, 
bardzo szybko się wchłaniał, bez problemu mogłam go nałożyć tuż przed udaniem się do łóżka
rano twarz była gładziutka, efekt porównuję do momentu zaraz po wykonaniu peelingu i nałożeniu dobrego kremu na twarz
twarz była gładziutka jak pupka niemowlaka
nie mam zmarszczek więc nie mogę się na ten temat wypowiedzieć, ale zaskoczył mnie fakt, że przy regularnym używaniu kremu zauważyłam, że działa on na moje naczynka, nie są już tak intensywnie czerwone, twarz bardzo zyskała i wygląda na wypoczętą

Krem kosztuje około 50-60 zł, jego pojemność jest standardowa - 50 ml , uważam, że jest mega wydajny, bo na całą twarz, szyję oraz dekolt wystarczała mi niewielka porcja

Więcej informacji o tym dermokosmetyku znajdziecie tutaj:


10 komentarzy:

  1. Fajny kremik, może uda mi się go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O świetnie że przyczynił się do osłabienia naczynek ! Ja mam dwa pęknięte naczynka, niby nie rzucają się w oczy ale ja wiem że one tam są ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak jest taki wydajny, to warto zainwestować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę że skoro jest lekkim kremem fajnie by się sprawdził na lato ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego kremu, ale fajnie, że u Ciebie się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wydaje się bardzo ciekawy i jest wart uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny ten krem :) Muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ogromny plus za wydajność :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam kilka kosmetyków z Dermedic i uważam, że są świetne! Na razie na żadnym się nie zawiodłam. Podobny krem dostałam do testów, ale jeszcze nie wypróbowany - nie zdążyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Musi być fajny:-) duzo dobrego czytałam o tej marce ale kosmetyków jeszcze nie używałam:-)

    OdpowiedzUsuń