Dermedic regulująco-oczyszczający krem na noc do skóry mieszanej i tlustej

Witam serdecznie.
Dziś recenzja kremu marki Dermedic, przeznaczonego do cery mieszanej i tłustej ze skłonnością do trądziku.

Kilka słów o tym dermokosmetyku:

Regulująco-oczyszczający krem na noc
reguluję pracę gruczołów łojowych, dzięki zawartości cynku.
Działa bakteriobójczo i przeciwzapalnie, zawiera kwas salicylowy.
Przywraca skórze zdrowy wygląd.

 Regularne stosowanie kremu zapewnia :
100% bardziej miękką skórę
98% brak podrażnień
92% poprawy kolorytu skóry
86% redukcji przebarwień




MOJA OPINIA:

opakowanie
krem znajduje się w wygodnej buteleczce, wystarczy przekręcić  dozownik i już cieszymy się kremem, takie rozwiązanie jest bardzo fajne i mamy pewność, że do środka nie wbiją się bakterie, pojemność 55 g 

konsystencja


wg mnie krem nie jest gęsty, ale też nie jest wodnisty, to coś pomiędzy, nie ma mowy o spływaniu z palca, bez problemu się aplikuje i szybko wchłania, nie podoba mi się tylko tłusta warstwa jaką zostawia na mojej twarzy, ale na szczęście to krem na noc więc da się przeżyć:)

zapach
typowy, charakterystyczny, dosyć wyczuwalny, nie każdemu musi odpowiadać

działanie
krem stosowałam regularnie i pozytywnie mnie zaskoczył, rzeczywiście po przebudzeniu skóra jest miękka, wygładzona, kolor też wydaje się bardziej przyjemny i nie jest już taki ziemisty, jeśli chodzi o nowe wypryski to nie ma co oszukiwać niestety wciąż się pojawiają, ale zauważyłam, że jest ich wyraźnie mniej 

ocena
generalnie jestem zadowolona z tego kremu, daje sobie radę, ale jest coś o czym wcześniej nie wspomniałam, krem wspaniale reguluje wydzielanie sebum, po regularnym używaniu naprawdę widzę różnicę i w dzień już się tak nie świecę, dla cery mieszanej i tłustej będzie więc wybawieniem

Krem i inne produkty z linii NORMACNE PREVENTI znajdziecie tutaj:

9 komentarzy:

  1. kosmetyk dla mnie,lubię bardzo:*

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten krem i jestem z niego niesamowicie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chętnie bym wypróbowała ! Szczególnie pokusiło mnie te regulowanie wydzielanego sebum ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba znalazłam krem w sam raz dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny kremik,aktualnie używam innego ale może jak ten co mam mi się skończy pomyślne nad tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jako, że firmę lubię, a krem wydaje sie być idealny do mojej skóry to skuszę się na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam problemu z tłustą cerą, więc raczej nie będę miała okazji wypróbowac tego kremu.
    Ale kosmetyki Dermedic zawsze fajnie się u mnie spisywały :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze go nie miałam, więc chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń