Drogi, ale skuteczny krem do rąk?

Witam.
Dziś chcę podzielić się z Wami moją opinią na temat kremu do rąk.
Jest to krem wyjątkowy, bo najlepszy jaki miałam.
Zapraszam.

Cudo o którym mowa to Dr IRENA ERIS Body Art Smoothing Skin Technology Regenerująco-wygładzający krem do dłoni.


Regenerujący krem do dłoni z zawartością cennego kompleksu Ureamix (wysoka koncentracja mocznika i wosku z oliwek) zapewnia miękką, aksamitną skórę dłoni, poczucie komfortu i perfekcyjnego wygładzenia.

Kombinacja wyciągów ze szlachetnych azjatyckich roślin (lotos, bambus, lilia wodna) silnie regeneruje i długotrwale nawilża.

Olej z avocado głęboko odżywia skórę i tworzy delikatny film ochronny.

Systematycznie stosowany krem już po 2 tygodniach zapewnia znaczną poprawę stanu skóry dłoni: wygładzenie skóry (78%*), nawilżenie skóry (67%*), odżywienie skóry (59%*).

Krem kupicie w przedziale 55-70 zł , pojemność to 100 ml i to jedyny minus, bo rzeczywiście cena robi wrażenie...

Produkt znajdował się w kartonowym opakowaniu, ale gdzieś mi się zawieruszyło, po wyjęciu prezentuje się tak:


 

Ogromny plus za fajne rozwiązanie jakim jest pompka, nie zacina się i pozwala wydobyć produkt do końca.

 

Zapach kremu jest zabójczy, delikatny i długo utrzymujący się na skórze.

 

Krem nawilża długotrwale, świetnie się wchłania, ma niezwykle fajną, lekką formułę:

 

Jednak w przypadku zniszczonych dłoni aż tak świetnie sobie nie radzi, moja Mama, która również go posiada i tak zakochała się w nim ze względu na zapach i fajne wygładzające właściwości, krem zostawia bardzo fajną powłokę na dłoniach, absolutnie nie lepną.

 

Jestem ciekawa jak to jest u Was, jesteście wydać tak spore pieniądze na krem do rąk?

ja chyba nie, bo tak się składa, że kremy wygrałam kiedyś w konkursie na facebook :):):)

19 komentarzy:

  1. Ja nie wydaje dużych pieniędzy na kremy do rąk. Pomagają mi kremy z niższej półki cenowej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najwiecej na krem do rąk wydałam chyba ok 40zł;) ale byłam zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najwiecej na krem do rąk wydałam chyba ok 40zł;) ale byłam zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię kremować rąk, a ta cena jest dla mnie kosmiczna jak za tego typu kosmetyk ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne opakowanie...bardzo lubię kremy w takiej formie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ktos ma pieniążki to nie widze przeszkody w kupnie. Mimo wszystko cena wysoka ale piszesz ze warto to ok. Gorzej jakby byl bublowaty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam szczerze że to nie mój przedział cenowy jeżeli chodzi o krem do rąk, ale ciesze się że u ciebie okazał się w miarę skuteczny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja uważam że mogę kupić duuuuużo taniej kremik do rąk i być z niego bardzo zadowolona ;D Biedny studenciak ze mnie więc to nie moja półka cenowa :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie ważne jak dobre byłoby jego działanie, na krem do rąk nie wydam tyle kasy :(

    OdpowiedzUsuń
  10. nie dałabym tyle za krem do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  11. za drogo jak na krem do rąk, choć zapachy tej firmy są nieziemskie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. dokładnie jak na krem do rąk to bardzo drogo !


    PS. jeśli nie widzisz moich postów to musisz jeszcze raz zaobserwować bloga .
    Jestem w anglii i końcówka linku do bloga się zmieniła ..

    OdpowiedzUsuń
  13. tyle pieniążków za krem do rąk ;O nie byłabym do tego zdolna ;) a Ty szczeciara jesteś, skoro udało Ci sie go wygrać ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ze względu na strasznie wysoką cenę nie kupiłabym tego kremu. Miałaś szczęście, że go wygrałaś i mogłaś przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie kupiłabym tak drogiego kremu do rąk :) ostatnio pilnie potrzebowałam a że byłam w Lidlu to kupiłam ich za 3zl i jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak dla mnie zdecydowanie za drogi jak na krem do rąk :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak na krem do rąk to dla mnie za wysoka cena... Tym bardzie, że krem trwałych efektów raczej nie przyniesie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger