Dwa nowe produkty i nowa współpraca

Witam serdecznie.
Ostatnio kupiłam dwie nowe rzeczy, jestem ciekawa czy miałyście je kiedyś lub aktualnie ich używacie.
Napiszę o moich pierwszych wrażeniach.

Pierwszy produkt to antyperspirant REXONA INVISIBLE BLACK + WHITE DIAMOND.
Kupiłam go w promocji za 150 ml zapłaciłam 7 zł.
Drugi to popularna baza po cienie ESSENCE I LOVE STAGE
za 4 ml zapłaciłam 11 zł.

 Rexona sprawdza się całkiem fajnie, ale zacznę od minusów: zapach i dozownik ( brakuje mi słowa, chodzi mi głównie o to, że ciężko się naciska rozumiecie prawda?:):) ).
Jeśli chodzi o skuteczność ładnie daje radę, rzeczywiście działa, ale bez przesady z tymi 48h, tyle to go jeszcze nie  testowałam:).
Plam na ciuchach nie zauważyłam.

Baza Essence trochę mnie rozczarowała, ale zobaczymy co będzie dalej.
Przede wszystkim zaskoczył mnie ciemny kolor, po nałożeniu na powiekę może i drobne żyłki są zakryte, ale kolor wybitnie się odznacza, jest pomarańczowy, bazę próbowałam rozcierać, wklepywać i nic, ten kolor jest okropny, nie mogę używać bazy pod łuk brwiowy, bo mam pomarańczową plamę.
Kolor cieni jest ładnie podbity, jednak na moich tłustych powiekach baza średnio sobie radzi i po kilku godzinach, mam na myśli 3, 4 godziny cienie zbierają się w załamaniach.

A przy okazji pochwalę się nową współpracą z firmą Sensilis, do testów otrzymałam SENSILIS GLACIER ESSENCE ŻEL-KREM GŁĘBOKO NAWILŻAJĄCY DO CERY NORMALNEJ I MIESZANEJ.

Mogłam wybrać produkt odpowiedni do mojej cery.
Bardzo się cieszę, że będzie dane mi przetestować ten produkt i podzielić się z Wami opinią.
Jestem ciekawa czy rzeczywiście nawilżenie będzie długotwałe.
Pożyjemy, zobaczymy.

POZDRAWIAM
CZEKAM NA KOMENTARZE :)
UŻYWAŁYŚCIE TYCH PRODUKTÓW?

28 komentarzy:

  1. Mam Rexonę, ale zieloną, w sumie cieszę się, że już się kończy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy ten krem-żel, ale firmy nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję współpracy :) Rexone akurat bardzo lubię i nie mam problemu z dozownikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współpracy! Ta Rexona mnie zaciekawiła. Musze wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych kosmetyków-gratuluję współpracy!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje współpracy, nie słyszałam o tym kremie wcześniej i ciekawa jestem jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie używałam żadnego z opisanych przez Ciebie produktów...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na recenzję kremu! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja do rexony dopiero się przekonuję ! :D do tej pory moim ulubieńcem było Dove :D Ale nie wiem czy Rexona nie wygryzie go ;D Mam zieloną wersję i póki co jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje ;) mam nadzieję, że bedziesz zadowolona z testów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tej wersji Rexony jeszcze nie miałam ;) Gratuluję współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Używałam inne wersje rexon i nie zachwycały mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Tę Rexonę właśnie niedawno kupiłam i zobaczymy jak się u mnie sprawdzi.
    Gratuluję współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem ciekawa tej rexony , może kiedyś się na nią skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie ta baza jest beznadziejna...

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam obecnie Rexonę ale w innej wersji. Sprawdza się bardzo dobrze. Gratuluję nowej współpracy :) Jestem bardzo ciekawa tego kremiku. Czekam na Twoją recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  18. gratuluje ,ciekawa współpraca

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję współpracy, ciekawe jak sprawdzi się krem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie używałam żadnego z tych produktów, aczkolwiek na tę Rexonę rzucę się przy najbliższej okazji, bo ostatnio mam pecha - ciągle plamię ubrania dezodorantami. Jeśli aplikuję przed założeniem ciuchów, to podczas zakładania ubrania ocierają się o pachy i plama gotowa. Po założeniu ubrań z kolei niewygodnie.

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam Rexone :)

    Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger