Matique - recenzja

Witam serdecznie.
Dziś moje odczucia związane z próbkami, które otrzymałam od matique.pl.

Do testów otrzymałam trzy maluteńkie próbeczki.


Coslys Miętowy żel do mycia wrażliwych zębów i dziąseł o pojemności 5 ml

http://matique.pl/pl/coslys-mietowy-zel-do-mycia-wrazliwych-zebow-i-dzi asel_986.html 

oraz

Coslys Szampon do włosów farbowanych z ekstraktem z kwiatu wiecznej młodości - 2 saszetki po 12 ml każda

 http://matique.pl/pl/coslys-szampon-do-wlosow-farbowanych-z-ekstraktem- z-kwiatu-wiecznej-mlodosci_649.html

Dla zainteresowanych tak wyglądają pełnowymiarowe produkty:



MOJA OPINIA NA TEMAT ŻELU DO MYCIA WRAŻLIWYCH ZĘBÓW I DZIĄSEŁ:

Żel pozostawia w buzi przyjemny miętowy zapach, ładnie odświeża.
Jego głównym zadaniem ma być dbanie o wrażliwe zęby i dziąsła.
Moje dziąsła bardzo często krwawią.
Po tej małej próbce nie zauważyłam poprawy:(
Żel nie zawiera fluoru oraz syntetycznych barwników , środków zapachowych i konserwujących.

Opinia o szamponie do włosów farbowanych:
włosy po użyciu próbki bardzo łatwo się rozczesywały, rzeczywiście były mięciutkie, odżywione, pełne blasku.

Z góry Was przepraszam za tak krótką recenzję, ale produkty były miniaturkami i przez tak krótki czas ich używania nie mogłam Wam nic więcej o nich napisać prócz pierwszych spostrzeżeń i wrażeń.

14 komentarzy:

  1. ja bym się chyba nie zdecydowała na kupno tych rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie, żeby zobaczyć jakiś efekt próbki musiałyby byc wieksze.
    Mimo to szampon brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię ich kosmetyków :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam ich kosmetyków jeszcze... :)
    Na krwawiące dziąsła polecam Lacalut aktiv-on jedyny dał radę z moimi dziąsłami i to dosłownie po 2-3 umyciach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Z próbki nie da się za wiele powiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Problemem krwawiących dziąseł może być za mocne przyciskanie szczoteczki do zębów. Spróbuj szczotkować je trochę lżej. :)
    Używałaś może pasty Sensodyne?
    Ja używam tylko tej, ze względu na to, że nie pieni się jak inne pasty i zauważyłam, że dziąsła mi nie krwawią, może to też zawdzięczam niedociskaniu tej szczoteczki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie używałam tej pasty, aktualnie mam z tołpy

      Usuń
  7. szkoda, że dostałaś małe próbki :/

    OdpowiedzUsuń
  8. no rzeczywiście ciężko wystawić recenzję po użyciu próbek;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie mam problemu z dziąsłami, więc u mnie ten płyn pewnie by się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewentualnie tylko szampon by mnie interesował :)

    OdpowiedzUsuń