Odżywka i serum BIOGENA, czyli kontynuacja recenzji

Witam.
Przedwczoraj pisałam Wam o moich wrażeniach z testowania balsamu do ust i serum do paznokci Biogena Pharma.
Dziś czas na odbudowującą odżywkę do rzęs i serum korygujące przebarwienia i blizny.


Zacznę od odżywki do rzęs.

Kilka słów na jej temat:

odżywka zawiera widelash składnik, który wzmacnia włókno i meszek włosa regenerując go na całej długości

keramimic 2.0 pozwala odbudować osłabione miejsca rdzenia włosa
ekstrakt ze świetlika-działa przeciwzapalnie i kojąco na okolice oczu
D-panthenol -nawilża, wpływa korzystnie na strukturę włosa

Odżywka ma eliminować:

nadmierne wypadanie
kruchość
brak wzrostu
łamliwość
małą gęstość

Moja opinia:

zacznę od aplikatora, wygląda tak:

bez problemu dotrzecie do każdej rzęsy od nasady po końce
zapach jest neutralny
odżywkę  wg zaleceń  powinniśmy stosować przez 15 dni codziennie
niestety ja testowałam tylko przez 7 dni
zaraz wyjaśnię dlaczego
odżywka dała efekt już po 3 dniach i zauważyłam, że rzęsy mi nie wypadają, wyjaśniam, że nie miałam nigdy problemu z nadmiernym wypadaniem, ale codziennie lub co 2 dzień wypadała mi 1 lub 2 rzęsy, na szczęście są dość gęste i szybko rosną
więc pod tym względem nie mam nic odżywce do zarzucenia
niestety po 5 dniach zaczęłam odczuwać  podrażnienie, zdziwiło mnie to, bo przez wcześniejsze dni nic się nie działo, 7 dzień był dniem klęski i musiałam produkt odstawić, bo miałam tak podrażnione oczy, że nie wiedziałam jak mam sobie pomóc, męczyłam się całe 2 dni ze łzawiącymi i podrażnionymi oczami, po odstawieniu i 2 dniach na szczęście była poprawa 
odżywka moim zdaniem podrażnia i to mój główny zarzut, w składzie ma alcohol może ma to jakiś wpływ nie wiem..
mówię jej nie

Teraz kilka słów o serum korygującym przebarwienia i blizny.
Zawiera:

argininę , która bierze udział w regeneracji naskórka , syntezie kolagenu
olej tamanu -natłuszcza, stopniowo wygładza 
kwas hialuronowy- nawilża, poprawia elastyczność
witamina PP  - poprawia strukturę i koloryt blizny 

zaleca się stosowanie 2 razy dziennie

Serum ma zwalczać:

przebarwienia
nierówności 
blizny
przesuszenie skóry
podrażnienia

Moja opinia:

aplikator- fajna, chłodząca kulka

serum stosowałam na bliznę znajdującą się na plecach
skóra w tym miejscu stała się wygładzona, nawilżona i podrażnienie jest dużo mniejsze, widać, że skóra wyjaśniała
jestem zachwycona, serum nie podrażniło skóry i widać efekty, na pewno będę go używać

Podsumowanie:
serum korygujące przebarwienia i blizny o pojemności 15 ml kupicie za około 35 zł i serdecznie polecam Wam ten produkt , natomiast odbudowującą odżywkę do rzęs o pojemności 7 ml kupicie również za około 35 zł i wg mnie należy zachować ostrożność, jeśli macie wrażliwe oczy to radzę Wam ten zakup przemyśleć- taka jest moja opinia, choć wiadomo, że to co przytrafiło się mi niekoniecznie musi się Wam przytrafić.



14 komentarzy:

  1. pierwszy raz widzę ich kosmetyki ,ciekawe i powiem szczerze,że kusząco wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  2. Spotykam się ostatnio z opiniami na temat odżywek do rzęs, że podrażniają oczy:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że Cię podrażniła ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda ,ze podrażnia..a ostatnio miałam taka ochotę na zakup..

    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia :)
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. nie Ciebie pierwszą podrażnia.... czytałam juz kilka opinii o niej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na blizny to bym chętnie wypróbowała,ale mam wrażliwe oczy więc nie tylko się zastanowie tak jak radzisz ale raczej wstrzymam od kupna preparatu na rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie wypróbowałabym serum :) Odżywek do rzęs nigdy nie próbowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie bawię się w takie mazidła do rzęs ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. jakoś mnie nie przekonują te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. trochę boję się odżywki takiego typu bo mam problem z tuszami a co dopiero takimi produktami hahaha , ale fajnie , że ty coś takiego masz :)
    u mnie nowy post, zapraszam na schadzkę po moim logu :))

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda że Cię podrażniło . Sporo osób o nich pisze i jeszcze nie widziałam żeby kogoś uczuliło

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam tych kosmetyków, ale jakoś tak nie do końca przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń