Przesyłki, zakupy i wygrana

Witam dziś pokażę Wam kilka przesyłek, a tym samym nowych współprac:


Otrzymałam peeling do stóp i krem oraz dwie próbki kremu


2 maseczki do twarzy


Krem pod oczy i krem do rąk oraz masa próbek


Otrzymałam jeden pełnowymiarowy produkt i dwie próbki - jedna damska, druga męska
Teraz moja wygrana na facebook na profilu DERMEDIC


Moje zakupy, czyli już po raz kolejny żel pod oczy- mój absolutny hit z luteiną i świetlikiem lekarskim
oraz płyn micelarny, kupiony ze względu na dobre opinie i Wasze polecenie

A tutaj mój ostatni zakup dla męża, po raz drugi  gości u nas - świetny żel FA, który naprawdę daje polarny efekt- tak mówi mój mąż i niesamowicie chłodzi, idealny na lato!

25 komentarzy:

  1. Kolejne świetne nowości u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję przesyłek i wygranej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mój chłopak używa żelu z Fa Cool - mówi, że też go bardzo chłodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współpracy-miłego testowania życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje i sporo rzeczy do testów się pojawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratki,bardzo lubię maseczki efektimy

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj masy co testowac kochana ! Gratuluj :]

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne nowości :) owocnych testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanych testów, ta pierwsza firma tzn. jej kosmetyki mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkiem sporo tego :) Gratulacje !

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę udanego testowania :) Również miałam maseczki marki Efektima i je polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo nowości :) gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje wygranej i nowych wspolprac :)))) Bravo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Współpraca fajna rzecz, gratuluję i czekam na opinię! Ta wygrana bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile wspaniałości :) Owocnych i przyjemnych testów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uzywałam tej maseczki zielonej z efiktimy i sie u mnie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger