REWELACJE/REWOLUCJE OD BIOGENY

Witam.
W moje ręce trafiły jakiś czas temu 4 produkty od BIOGENA PHARMA, dziś napiszę Wam jak sprawdziły się 2 z nich, a mianowicie 
WZMACNIAJĄCE SERUM DO PIELĘGNACJI PAZNOKCI I SKÓREK
ORAZ
NAWILŻAJĄCO-REGENERUJĄCY BALSAM DO UST


Zacznę od serum do paznokci i skórek.
Podoba mi się aplikator:


Serum ma zwalczać:
łamliwość paznokci
kruchość
rozdwajanie się
brak wzrostu
suchość skórek

W składzie zawiera:
olej tamanu, który regeneruje, działa antybakteryjnie i przeciwgrzybiczo
olej canola-intensywnie nawilżający i zapobiegający utracie wody z głębszych warstw naskórka
olej z kiełków pszenicy-nawilża, uelastycznia, łagodzi podrażnienia, działa przeciwzapalnie
witaminę e- regeneruje, wygładza, nawilża i poprawia elastyczność i sprężystość

Serum ma pojemność 7 ml i kosztuje około 15-17 zł.

MOJA OPINIA:
jestem Mamą , wiadomo pranie, zmywanie naczyń i inne prace domowe, niestety moje paznokcie są przez to strasznie łamliwe, to serum bardzo mi pomogło w krótkim czasie, kuracja trwała tydzień, serum nakładałam na paznokcie i skórki 2 razy dziennie według zaleceń
po tym czasie zauważyłam, że moje paznokcie zaczęły szybciej rosnąć, nie łamią się, jedynie skórki dalej są w nie najlepszej kondycji , więc to mój jedyny zarzut, no może jeszcze mały minus za zapach, dla mnie pachnie ogórkiem, a ja tego nie lubię
za tą cenę zdecydowanie warto wypróbować taką kurację

Teraz moja opinia o nawilżająco-regenerującym balsamie do ust, również ma pojemność 7 ml i kosztuje około 15-17 zł.
I znów piękny, wygodny aplikator:


Balsam ma zwalczać:
efekt spierzchnięcia na ustach
pękanie
podrażnienie
utratę jędrności
przedwczesne starzenie się

W składzie ma:
hilurlip - innowacja na bazie kwasu hialuronowego, błyskawicznie poprawia nawilżenie, ujędrnia
witaminę e - która wygładza i regeneruje  usta
masło shea -pielęgnuje, zmiękcza i chroni usta przed czynnikami zewnętrznymi
olej migdałowy- nawilża, zmiękcza, poprawia elastyczność i jędrność ust

Z pełną odpowiedzialnością stwierdzam, że jest to najlepszy balsam do ust jaki kiedykolwiek posiadałam, w 100 % zwalczył moje suche skórki, mam piękne, gładkie usta , jestem tym produktem oczarowana i wyląduje w moich ulubieńcach, dodatkowo ma ładny zapach:)

Te produkty od Biogeny spisały się naprawdę rewelacyjnie, zapraszam Was już wkrótce na kolejną część recenzji, a tam być może już nie będzie tak różowo....

POZDRAWIAM

7 komentarzy:

  1. Chętnie bym sprawdziła jak by się u mnie spisały ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałoby mi się jakieś serum do paznokci, a jak pachnie ogórkiem- to dla mnie rewelacja :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Obecnie te produkty są dla mnie zbędne bo nie mam problemów z paznokciami ani z ustami jednak ich działanie podoba mi się na tyle, że w razie jakiej kolowiek awarii z przyjemnością po nie będę sięgać.

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze widzę, ale ciekawie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  5. serum do paznokci chciałabym sprawdzić :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten balsam do ust przetestowałabym z przyjemnością. Ciągle mam problemy ze spierzchniętymi ustami :( może by coś zaradził.

    OdpowiedzUsuń