Wygrana i zakupy

Dziś pokażę Wam co udało mi się zgarnąć w konkursie na facebook i moje małe kosmetyczne zakupy.

Zacznę od wygranej, mój głos był 500-tny, sama nie mogę w to uwierzyć , co wygrałam zobaczcie:


Teraz czas na to co trafiło do mojego koszyka :


Kolejny raz zdecydowałam się kupić wychwalany już przeze mnie żel spray do stylizacji włosów z Joanny, pozwala mi okiełznać niesforne kosmyki, nie skleja, mój absolutny hit.

Tonik z Lirene, który zbiera same pozytywne opinie, zawiera wyciąg z aloesu, ekstrakty z ogórka i lipy, zobaczymy czy okaże się hitem, aktualnie jest w promocji i kosztuje niecałe 9 zł w kauflandzie.

Kompletna dla mnie nowość, ale przyda się w sam raz na jutrzejszy wypad z rodzinką  to chusteczki odświeżające perfumowane, również kupiłam je w kauflandzie za niecałe 2 zł, w opakowaniu mamy aż 15 sztuk chusteczek z płynem antybakteryjnym, można nimi przecierać ręce i ciało.

Pozdrawiam

Komentarze

  1. cały karton Lays'ów :O byłabym w niebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wygrania:)Zakupy fajne,życzę miłego testowania jak i chrupania:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. oj pojadłabym sobie Laysy :D jestem od nich trochę uzależniona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę takiej paki Laysów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten tonik:) już drugie opakowanie zużywam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna wygrana, chociaż ja nie jem chipsów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje chipsow :D super:)

    OdpowiedzUsuń
  8. chipsy masz, to teraz trzeba zrobić imprezkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Smacznego ;) Chyba zapas na cały rok :D

    OdpowiedzUsuń
  10. łooo jaka super wygrana, gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM