Coś dla dzieci, czyli balsam DERMEDIC baby - LINUM EMOLIENT

Witam.
Przygotowałam recenzję lekkiego balsamu do ciała dla dzieci  DERMEDIC baby - LINUM EMOLIENT.


Balsam możemy stosować na skórę dzieci od 1 miesiąca życia, jest to produkt hypoalergiczny.
Przeznaczony jest do skóry bardzo suchej i atopowej.
Polecany do codziennej pielęgnacji skóry.

Balsam ma się lekko rozprowadzać, wygładzać i zmiękczać skórę, usuwać spękania i przyspieszać regenerację uszkodzonej tkanki, eliminować dyskomfort suchej skóry, poprawiać jej elastyczność , intensywnie nawilżać oraz ograniczać swędzenie skóry.

Postaram się przybliżyć Wam etykietę:


MOJA OPINIA I WRAŻENIA:

zacznę od opakowania

na plus oceniam butelkę z pompką, która nie zacina się, wystarczy przekręcić, nacisnąć i produkt wylatuje

zapomniałam Wam dodać, że balsam ma 205 g pojemności

mojemu synkowi strasznie podoba się hipcio na przedniej stronie etykiety i sam z chęcią sięga po balsam, potem już tylko Mamo masuj plecki:) i wąchanie

zapach produktu: dla mnie  pachnie gumą balonową z okresu dzieciństwa-cudo

konsystencja:naprawdę lekka, troszkę płynna, świetnie i szybko się wsmarowuje-doceniam to szczególnie latem, bo dzieci nie lubią się smarować


działanie:
po regularnej aplikacji co każdy wieczór po kąpaniu skóra mojego synka jest jeszcze bardziej miękka, wygładzona, suche placki, które miał w niektórych miejscach całkowicie się zlikwidowały

wydajność:
żeby nie było tak różowo:):) do czegoś się doczepie
balsam jest mało wydajny, wydaje mi się, że to przez wzgląd na konsystencję, a może my tak dużo go używamy


Balsam nie zawiera parabenów i barwników.


Generalnie chciałam Wam ten produkt polec, polecam go od serducha, bo sama jestem Mamą i wiem jak to jest zostać nabitym w butelkę, kiedy producent obiecuje wiele i na tym się kończy.

Jeśli macie ochotę wypróbować taką alternatywę to po więcej odsyłam tutaj:


znajdziecie tam całą serię emolientowych nowości


Komentarze

  1. Często używam balsamów dla dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używam balsamów dla dzieci, ale dobrze, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie,że spełnił obietnice producenta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. najważniejsze, że dobrze działa ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM