Czy popularny krem do rąk od Anidy mnie zachwycił?

Witam.
Przygotowałam dla Was dzisiaj notatkę na temat słynnego w blogosferze odżywczego  kremu do rąk i paznokci ANIDA WOSK PSZCZELI I OLEJ MAKADAMIA.

 Krem jest przeznaczony do skóry bardzo suchej i szorstkiej.
Opakowanie to zwykła plastikowa tubka zamykana na klik o pojemności 100 ml cena kremu przyzwoita- jest to krem bardzo tani, kosztuje do 5 zł.

Generalnie krem zbiera same dobre opinie.
Wg producenta krem ma:
odbudować zniszczoną i popękaną skórę rąk 
zapobiegać tworzeniu się suchego naskórka
natłuszczać, działać ochronnie
regenerować
zmiękczać i wygładzać skórę
przyspieszać odbudowę uszkodzeń skóry
skutecznie łagodzić podrażnienia

Producent zaleca stosowanie kremu klika razy dziennie, a na noc nanosić grubą warstwę  i pozostawić do wchłonięcia.

Moja opinia:
podchodziłam do tego kremu z wielkim entuzjazmem, szeroko reklamowany na blogach zbierał same pozytywne opinie
swoje dłonie traktowałam nim codziennie, stosowałam go po każdym myciu rąk, a na noc nakładałam grubszą warstwę
szału nie zrobił:(
na plus wydajność, chyba wszystkie kremy Anida to do siebie mają 
konsystencja :


pachnie słodko miodkiem ( nie urzekł mnie zapach )
krem na rękach zostawia tłusty film i trzeba odczekać kilka minut aż się porządnie wchłonie
ogromnym minusem jest dla mnie właśnie to uczucie tłustości, rozumiem, że ma zostawić lekki film ochronny na skórze, ale dla mnie to przesada
od kremu oczekuję lekkości
tym bardziej w lato
moich dłoni jakoś nie zregenerował, nawilżać - nawilżał, ale nie jakoś spektakularnie.
Zdecydowanie działaniem i zapachem wolałam jego brata krem z oliwą z oliwek:).

Dajcie znać jaki jest Wasz ulubiony krem do rąk, czy lubicie takie treściwe kremy na lato?

POZDRAWIAM

21 komentarzy:

  1. Hmm no proszę a taki chwalony.. Mam to samo z kremami do rąk YR wcale nie nawilżają, a jeszcze śmierdzą i ich cena wysoka... Nie mogę się doczekać, kiedy sięgną dna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam fioletową wersję tego kremu i jestem bardzo zadowolona z niego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja tam się z nim lubię :) Zimą używam go jako krem codzienny, w cieplejsze pory roku jako krem na noc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam go, lada chwila skończę garniera i zacznę używać. Ale podchodzę trochę sceptycznie;) zobaczymy

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda,że się nie sprawdził.Szczerze ja go pierwszy raz widzę : )
    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tych kremów, ale może kiedyś wypróbuje jak je spotkam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam tego produktu i jakoś nie kusi mnie specjalnie....

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam i nie zachwycił mnie, jedyny plus za zapach - podobał mi się.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na dzień faktycznie wolę lekkie kremy, ale wieczorem zawsze wybieram bardziej treściwe :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obecnie używam wersji łagodzącej z lnem i jeszcze sama nie wiem co mam myśleć :/

    OdpowiedzUsuń
  11. a takie chwalone no proszę ..
    I muszę Ci powiedzieć że zdjęcia są znacznie lepsze niż wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Niby taki chwalona ale jak go w ogóle nie znam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ciągle trwam przy Eveline Cosmetics Młode Dłonie aktywnie odmładzające serum do rąk z 10% mocznika, ale męczy mnie już trochę jego niewdzięczny zapach. Jeszcze wiosną kupiłam sobie rękawiczki żelowe do rąk, też ponoć cud-miód i u mnie się nie sprawdziły. Mimo najmniejszego rozmiaru do rąk nie przylegają i ciągle muszę je poprawiać, a efekt pupy nie urywa. Powiem tak - młodzieży wszystko pomaga, jednak w "pewnym wieku" skóra staje się bardziej wymagająca (ten pewien wiek, to o mnie oczywiście).

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja byłam z niego bardzo zadowolona, szkoda, że się u Ciebie nie sprawdził ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam ten z oliwą z oliwek i bardzo lubiłam

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używałam kremow do rąk z Anidy, na razie muszę wykończyć Dr. Organic różany, a potem jakiś jeszcze mam w zapasach

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak tłusty filtr to ja dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  18. nie używałam go :) latem pomimo, że mam suche dłonie to i tak wybieram lekkie kremy

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger