Denko CZeRwiEC 2014

Witam serdecznie, dziś zużycia czerwca.
Ten miesiąc wydawał mi się skromniutki w przeciwieństwie do  zużyć maja 

Wszystko to co zużyłam prezentuje się tak:




PAYOT krem do ciała  regenerujący hydratation 24 ( nawilżenie 24 h ) wszystko super, ale zapach jest bardzo perfumowany i nie przypadł mi do gustu, cena także odstrasza, bo za 200 ml zapłacimy około 60-70 zł

DERMEDIC NORMACNE PREVENTI regulujący tonik antybakteryjny do skóry mieszanej i tłustej ze skłonnością do trądziku- serdecznie polecam, świetny produkt, nie wysusza skóry
recenzja tutaj:


BIOLIQ krem nawilżający pod oczy 25+ , nie jestem zachwycona, co prawda ładnie nawilżał okolice pod oczami, ale miałam wrażenie, że mnie podrażniał, mocny zapach, nie kupię ponownie

TOŁPA dermo face physio płyn micelarny do mycia twarzy i oczu - świetny płyn, rozważę kolejny zakup w przyszłości

FRESH&NATURAL sól do kąpieli różana z różą i cytryną- mój must have, sól z kwiatami, zobaczcie same, że to możliwe


jestem oczarowana

Tołpa dermo face physio żel do mycia twarzy i oczu hypoalergiczny, na pewno kupię ponownie w przyszłości, wg mnie doskonały, świetnie radzi sobie z makijażem i łatwo go zmyć

Johnson's baby łagodny płyn do mycia ciała i włosów - zużycie mojego synka, ale co tam wrzucam do denka, polecam każdej Mamie wypróbować, fajny i bardzo wydajny płyn dla dzieci, ma aż 500 ml, opakowanie z pompką
  
Pasta elmex dla dzieci 0d 1 ząbka do 6 lat- wspaniała pasta, syn bardzo lubił nią myć ząbki, teraz zmieniliśmy pastę i się krzywi, ta więc jest ideałem:)polecam, cena około 10-13 zł

Płatki Caterine 120 sztuk kupione w kauflandzie, kosztowały chyba 2, 69 , idealne płatki godni następcy moich ulubionych biedronkowych

Carea Aloe Vera - biedronkowe najlepsze płatki do demakijażu ever 

Próbka ziaja med kuracja przeciwświądowa szampon łagodzący do każdego rodzaju włosów- co do działania po próbce się nie wypowiem, ale nie mogłabym go używać dłużej ze względu na mentolowy zapach 

Love me green organic krem do rąk z organicznym masłem shea - fajna próbka, krem wydaje się być fajny, łatwo się wchłania, ładnie nawilżył dłonie, zapach taki ala kokosowy, przyjemny 

Ziajka żel do mycia ciała i włosów dla dzieci hypoalergiczny powyżej 6 miesiąca , nie zawiera SLESu, mydła i barwników, ładny zapach, fajny produkt, kupię kiedyś synkowi pełny produkt, próbka mnie przekonała

Znacie produkty z mojego denka?



Komentarze

  1. Potwierdzam - biedronkowe płatki do demakijażu są najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne denko....większość z twoich kosmetyków miałam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. osobiście znam tylko płatki carea, próbkę Love me green także miałam ale mnie to pachniało ogórkami kwaszonymi, albo jakąś inną nieświeżą kiszonką:(

    OdpowiedzUsuń
  4. I u mnie dziś denko ;) Fajne zużycia, niewiele z tego znam ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. ja również potwierdzam, płatki najlepsze! :D + właśnie muszę wypróbować tę próbkę ziajki bo mam ją w zapasie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tołpa też mnie kusi ! szczegóolnie ten płyn ;] więc na pewno jakoś wypróbuję wkrótce; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bardzo lubię płatki z Biedronki.

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie również skromne denko w tym miesiącu :) znam kilka produktów i lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawiłaś mnie tym żelem do mycia twarzy z Tołpy, będę musiała go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. musze kupić ten micel z tołpy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję denka!
    Szczerze mówiąc nie znam niczego, ale cieszę się, że wiele produktów dobrze się sprawdziło :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. tak sie zdarza że czasem dużo opakowań czasem mało to normalne

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi moje denko w czerwcu też nie poszło najlepiej .
    Muszę kiedyś wypróbować ten żel z Tołpy, bo ich płyny micelarne uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM