jak sprawdziła się pomadka do ust Lovely z formułą długotrwałą o intensywnym kolorze?

Cześć.
Kiedyś w poście zakupowym pokazywałam Wam mój nabytek- pomadkę do ust od firmy Lovely z formułą długotrwałą o intensywnym kolorze.
Nazwa COLOR WEAR LONG LASTING LIPSTICK.
Wybrałam odcień nr 3  .
Skusiła mnie cena 7,49 i piękny odcień.
Opakowanie zawiera 2g produktu.

Pomadka prezentuje się tak:


Na ustach wygląda tak:


Kolor wg mnie jest idealny.

PLUSY:

KOLOR
NIE WYSUSZA UST
ŁATWO SIĘ APLIKUJE

MINUSY:

PODKREŚLA SUCHE SKÓRKI
NIE SCHODZI RÓWNOMIERNIE
BARDZO SZYBKO SIĘ ŚCIERA

PODSUMOWANIE:

Dla mnie ta pomadka na pewno nie zdała egzaminu, bo po prostu nie jest długotrwała, wystarczy, że się napijecie lub co gorsza coś zjecie i katastrofa na ustach gotowa ( ja uratowałam się chusteczką, starłam resztki tej pomadki), musiałam tak zrobić, bo schodzi w sposób straszny, plackami co wygląda tragicznie.
Zachwyca mnie kolor i uważam, że ta pomadka nada się np. na krótkie wyskoczenie do sklepu lub wtedy kiedy wiecie, że nie będziecie pić ( wiem brzmi to śmiesznie ).
Kolor rzeczywiście jest intensywny, ale na pewno nie długotrwały.
No cóż cena zachwycała, sam produkt już nie tak bardzo.

A Wy miałyście już styczność z takim nowoczesnymi pomadkami?
co polecacie?
lubicie takie odcienie różu jakie daje ta pomadka na moich ustach?

POZDRAWIAM

20 komentarzy:

  1. Nie miałam z nią styczności. Kolor śliczny, ale jakość pozostawia wiele do życzenia z tego co piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny kolorek,styczności z nią nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że podkreśla suche skórki, bo zawsze mam ich dość sporo na ustach :( Nie dla mnie, ale kolor ładny.

    OdpowiedzUsuń
  4. kolorek śliczny, szkoda, że całą reszta już niebardzo :(
    ja mam podobną pomadkę z Celi i z Bourjois i obie BARDZO lubię i polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor całkowicie nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię pomadek w kredkach

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze więc ze nie kupilam chociaz mnie strasznie kusiła od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor niby ładny ale jak podkreśla suche skórki to nie dla mnie bo często się zmagam z nimi :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za kosmetykami do ust z Lovely, już wolę Wibo, ale i te rzadko kupuję. Wolę dołożyć kilka zł i mieć coś lepszego z Rimmella czy Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. myślałam, że są dużo lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że podkreśla skórki i szybko znika ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie rozczarowała zwykła pomadka od Lovely i raczej mnie nie kuszą ich kosmetyki do ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety jakoś mnie nie przekonuje trwałością ;(

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj nie skusze się - choć kolor ok :]

    OdpowiedzUsuń