Jesteś z Katowic lub okolic? propozycja

Witam Was serdecznie.
Wpadłam na dziki pomysł.
Pod koniec przyszłego tygodnia wybieram się do Katowic na zakupy kosmetyczne ( generalnie chcę odwiedzić kilka sklepów w Galerii Katowickiej ) pomyślałam, że fajnie na zakupy wybrać się z kimś, kto doradzi i również interesuje się kosmetykami.
Przy okazji jest okazja do poznania się.
Możemy usiąść gdzieś na kawie.
Może uda mi się wciągnąć w to nie tylko jedną osobę, a jakąś małą grupkę.
Kto ma chwilę wolnego czasu i chęci do spotkania  w czwartek lub piątek w następnym tygodniu poproszony o zgłoszenie się tutaj.Szczegóły umówimy mailowo- koniecznie podaj emaila, a napiszę do Ciebie.

15 komentarzy:

  1. Mam zbyt wiele km do Katowic :( Szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie jestem z Katowic..

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj do Katowic mam mnóstwo km :[ :[chlip

    OdpowiedzUsuń
  4. z Gdańska mam niestety troszkę daleko ;) ale fajnie, że o czymś takim pomyślałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety, ja z podkarpacia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uuu ja z Dolnośląskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety do Katowic mam daleko... A szkoda, bo chętnie bym poznała nowe osóbki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna propozycja, eh szkoda że do Katowic daleko

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie jestem z Katowic i okolić, ale zauważyłam, że w południowej części naszego kraju jest wielu blogerów, których blogi przejrzałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja jestem za :D mojego maila znajdziesz na moim blogu :P Jak chcesz to pisz :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna inicjatywa, ale ja niestety nie dam rady. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger