Małe biedronkowe zakupy, przesyłka i coś dla miłośniczek lawendy...

Hej.
Dziś przygotowałam dla Was post na temat zakupów jakie poczyniłam w Biedronce, wg. mnie szaleństwa nie było, ale pokazać i tak wypada:).

A więc:

skusiłam się na słynną złuszczającą maskę do stóp PUREDERM, uważam, że kupiłam ją w świetnej cenie 13,99, normalnie cena kształtuje się między 19-21 zł


postanowiłam również zaopatrzyć się w coś z kolorówki, a że produkty firmy Celia są tanie lecz trudno je dostać wpadły do mojego koszyka

i tak matujący fluid korygujący w kolorze 01 ECRU kupiłam za 4,99- pojemność 30 ml
a cienie z serii WOMAN w kolorze 02 ( dokładna nazwa:Cień do powiek Duo- High Pigment ) za 4,49



a że na zakupy zabrałam synka to oczywiście musiałam zakupić coś do kąpieli, tym razem nie było ukochanych pianotworów:):) i wybrał sobie jajeczko- cena 3,99 zapach żółte kwiaty, czyż nie jest urocze? ciekawe czy jest jakiś bajer w środku ( kiedyś pokazywałam Wam kulę do kąpieli i tam synek znalazł małą gumową zabawkę ), jeśli ktoś już miał takie jajo dajcie znać:)



 Już dawno temu dostałam od mojej przyjaciółki mydło z lawendą i figą, zapomniałam Wam o tym wspomnieć, niby to zwykłe mydełko, ale dla mnie nie takie zwykłe, bo przywiezione prosto ze źródła ( moja przyjaciółka bardzo wiele podróżuje ).
Mydełko ma 100 g i pięknie pachnie, ale nie ma nic wspólnego z zapachem używanym do środków na mole:):)


Dostałam także przesyłkę jakże słynną  w blogosferze, ale co z tego mam i Ja:):):)


POZDRAWIAM

23 komentarze:

  1. Ja nie uległam biedronkowemu szaleństwu, chociaż raz:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja aż tak tym razem też nie poszalałam:)

      Usuń
  2. Ciekawi mnie ta maska do stóp:) Ja kupiłam 3 micelki :D I podpaski też dostałam ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co właśnie mi przypomniałaś, że zapomniałam, że kupiłam w biedronce podpaski, duo pack 36 szt za 5,99

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zakupy ;) Daj znać jak się spisze ta maska do stóp ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie siedzę z magicznymi skarpetkami na stopach :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam te skarpety :) kuszące są.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mjuszę w końcu się na te skarpetki pokusić :D

    OdpowiedzUsuń
  8. O, na te skarpetki złuszczające do stóp to i ja się skuszę :) mam nadzieję, że będą jeszcze dostępne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja w biedronce też ostatnio zakupki zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe jak ten fluid z Celii się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
  11. Mydło wygląda wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też kupiłam ten podkład z celi ;) ciekawe jak się spisze ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. skarpetki tani i działają, a to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam kupić te skarpetki, ale ostatecznie odpuściłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam i ja ten podkład z celii - jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja z drugiej części promocji nic nie kupiłam. Te kosmetyki Celii są do kupienia w Biedronce za taką cenę? Jutro lecę do swojej to sprawdzić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, te które pokazałam są w takich cenach

      Usuń
  17. Zastanawiałam się nad tymi "skarpetkami", ale ostatecznie nie wzięłam :p

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger