Maseczki do twarzy EFEKTIMA i moja recenzja na ich temat

Witam.
Chciałam dzisiaj podzielić się z Wami wrażeniami z zastosowania dwóch maseczek, jedna z nich była oczyszczająca, a druga nawilżająca.

Maseczki w opakowaniu prezentują się tak:


Zielona maseczka ma za zadanie dogłębnie oczyścić naszą twarz, absorbować  zanieczyszczenia, zamykać pory, usunąć nadmiar sebum oraz zapobiegać niedoskonałościom skóry.
W jej składzie znajdziemy np. glinkę porcelanową, D-panthenol.

Moja opinia o maseczce oczyszczającej:

konsystencja bardzo fajna, nie spływa z palca


po zmyciu maseczki z twarzy powierzchnia skóry była wygładzona , cera nie była ściągnięta ani wysuszona, pory były mniej widoczne, niestety efekt krótkotrwały

polecam tą maseczkę na twarz przed wielkim wyjściem jeśli macie skórę mieszaną jak ja lub tłustą, bo twarz będzie ładnie zmatowiona i oczyszczona 

druga maseczka nawilżająca prezentuje się tak:



przepraszam za to fatalne zdjęcie konsystencji maseczki, ale było już bardzo późno, gdy robiłam zdjęcie

maseczka ma za zadanie:
zatrzymać wodę w skórze
ochraniać skórę przed utratą wilgoci i wolnymi rodnikami
regenerować i wygładzać
w składzie ma np.kwas hialuronowy, olejek arganowy

moja opinia na temat tej maseczki:
konsystencja jak widać na powyższym zdjęciu również jest przyjazna i nie spływa z palca, do tego pięknie pachnie, zapach z jednej strony przypomina mi zapach gum z mojego dzieciństwa, a z drugiej ananas
maseczkę wg zaleceń powinniśmy nałożyć na twarz i pozostawić na kilkanaście minut( 15-20) po czym jej nadmiar zebrać chusteczką kosmetyczną
i tu się bardzo rozczarowałam,bo po zdjęciu nadmiaru maski z twarzy czułam, że dalej jest tłusta, tak jakbym nic nie zebrała, a maska się nie wchłonęła i tak zostało
po przebudzeniu zobaczyłam wielkie wow
nie było już tłustej warstwy, za to pięknie wygładzona, promienna cera, mięciutka jak pupka niemowlaka:):)
widocznie maska musiała na mojej twarzy wchłonąć się przez kilka ładnych godzin
z efektów jestem zadowolona

używałyście tych maseczek?
ja nie raz pewnie do nich powrócę
jednak moim faworytem jej maseczka oczyszczająca( zielona ), bo to wybawienie dla mojej mieszanej cery, szczególnie latem

POZDRAWIAM

18 komentarzy:

  1. bardzo lubię tą oczyszcającą :) tej nawilżającej jeszcze nie stosowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam okazję stosować te maseczki i bardzo dobrze się u mnie sprawdziły, ale najbardziej zachwycił mnie ich zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo chętnie wypróbowałabym tą hydro-repair :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja żadnej nie miałam, ostatnio zapominam o maseczkach, dzisiaj muszę swoje błotko rzucić na twarz ;-) bo się córka już prawie obraziła, że z prezentu nie korzystam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta pierwsza mnie kusi :) ogólnie wiele dobrego o tych maseczkach czytałam i w sumie od dłuższego czasu za mną chodzą :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam nawilżającą, niestety wywołała u mnie okropne pieczenie skóry :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bardziej lubiłam drugą :D

    OdpowiedzUsuń
  8. tą pierwszą chętnie bym kupiła, nawilżającej raczej nie potrzebuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tą pierwszą już używałam a drugą zamierzam bliżej weekendu wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie uzywalam zadnej z nich, ale chetnie bym kiedys zakupila :)

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę te maski w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam wszystkie wersje maseczek efektima. Nie są złe, ale ziaja wg mnie lepiej wypada.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie używałam tych maseczek, ja korzystam z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze ich nie używałam, teraz testuję czerwoną glinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam nigdy tych maseczek. Moim ulubionymi są z Ziaji i Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też nie używałam tych maseczek, a moje ulubione to maseczki dermiki. Dla ciebie polecam zieloną oczyszczającą "perfekcję"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja ulubiona to Fresh&Go pod oczy i na powieki, ale używałam też innych z dużą przyjemnością

      Usuń
  17. Uzywalam obu tych maseczek. Ogolnie lubie ta firme, jest tania a kosmetyki bardzo dobre ;) Claryfying mask idealna dla mojej skory tradzikowej, ladnie oczyszcza ale tez nawilza, warto:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger