Nowe współprace, czyli przesyłki

Hej do pokazania mam Wam dwie przesyłki, które dotarły do mnie w ostatnim czasie.

Jedną i drugą otrzymałam w ramach współpracy.

Pierwsza dotarła szybko, była to paczka od firmy Marion


Drugą otrzymałam od firmy URODA, ale szczerze mówiąc myślałam, że już nie dotrze, czekałam przeszło 2 miesiące



Jutro ma dojść paczka od LUXURE, a także masełko do ciała  z The Body Shop - udało mi się zostać jedną z 300 testerek, szkoda jednak, że masełko będzie miniaturką w formie 50 ml.
Pozostaje tylko wierzyć, że zapach nowej arganowej linii przypadnie mi do gustu.

A jak u Was? nawiązałyście nowe współprace?jakieś nowe przesyłki?

POZDRAWIAM

Komentarze

  1. Też czekam na mini masełko od Body Shop:)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na opinię z Marionu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne kosmetyki , gratuluję współpracy i czekam na recenzje ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję. Bardzo fajne przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne przesyłki, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Do mnie kosmetyki z Uroda idą już 4 miesiąc i raczej nic już nie dotrze, miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie ta seria Melisa jest tragedią;/ oby u Ciebie się lepiej sprawdziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję świetnych paczuszek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. oo marion pozytywnie wspominam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja na razie nie bawię się we współprace,ale produktów zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam serię kosmetyków z Melisy i dość dobrze je wspominam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję i czeka na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratki :) Świetne paczuchy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje, jest co testować!
    Zapraszamy na konkurs jeśli masz ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z Melisy taki zestaw jakiś czas temu wygrałam na ich fp. Kremik oddałam, a reszta przeciętna.
    Ciekawa jestem co Ci przypadnie do gustu z Marion.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uuu to fakt Uroda się nie postarała jeśli chodzi o wysyłkę;/ Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję nowych współprac, miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie bez szału ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM