Odżywienie i oczyszczenie z peelingiem cukrowym Fresh&Natural - zapraszam na recenzję

Witajcie.
Pokazywałam Wam jakiś czas temu moje zamówienie ze sklepu Fresh&Natural i obiecałam zrecenzować produkty.
Dziś pora na peeling cukrowy malinowy.


OBIETNICE PRODUCENTA:

 Peeling zawiera suszone kwiaty i owoce jagodowe, które swoim słodkim zapachem działają na zmysły. Kryształki cukru i kompozycja olei roślinnych idealnie wygładzają, zmiękczają oraz odżywiają skórę. Peeling malinowy oczyszcza i rozświetla, nadając skórze zdrowy i promienny wygląd. Pachnie słodkimi malinami.

Produkt zawiera aktywne składniki:

owoce jagodowe, hibiskus, cukier, olej z pestek winogron, olej arganowy Bio, olej ze słodkich migdałów i witaminę E.

Sposób użycia:

 Niewielką ilość peelingu nanieść na zwilżoną skórę, a następnie masować ciało, lekkimi, okrężnymi ruchami przez około 2-3 minuty. Po zabiegu wystarczy ciało spłukać wodą-wzmocni to efekt nawilżenia i natłuszczenia skóry. Stosować 1-3 razy w tygodniu.

MOJA OPINIA:

zacznę od opakowania:

w zakręcanym słoiczku znajdziemy 250 g produktu, szata graficzna prosta z nazwą firmy, etykieta różowa- zawartość rzekłabym malinowa:) etykieta więc nawiązuje do zawartości, nie bardzo podoba mi się opakowanie ze względu na to, że ciężko mi je zakręcać zwilżonymi dłońmi

wydajność:

produkt wystarczył mi na 5 aplikacji na całe ciało, dla jednych prawie 35 zł na 5 razy będzie stanowiło dużą kwotę, dla mnie nie, ponieważ peeling odbiega działaniem od typowo drogeryjnych produktów o czym wspomnę za chwilę, a przede wszystkim ma naturalny skład

konsystencja:

na dłoń musimy nabrać zarówno olej i cukier, peeling nie ma jednolitej struktury tak jak zwykłe produkty drogeryjne tego typu


teraz zdjęcie zbliżone, zobaczcie na strukturę tego peelingu



zapach:

pachnie malinami i jagodami, po prostu bajecznie, bosko, mogłabym wąchać godzinami, przez ten zapach chcemy go używać non stop:)

działanie:

peeling malinowy Fresh&Natural to mocny zdzierak, kryształki cukru są dość spore, po zabiegu skóra nie wymaga dodatkowo nakładania balsamu, olejki zawarte w peelingu tworzą na skórze delikatnie natłuszczający film, skóra po użyciu kosmetyku jest wygładzona, delikatna, dobrze nawilżona i mięciutka, chce się jej dotykać non stop, przy zabiegu towarzyszą nam jak już wcześniej wspomniałam niezapomniane wrażenia zapachowe, peeling daje uczucie odprężenia i zrelaksowania
niestety wanna po jego użyciu ma się gorzej, nawet jeśli dokładnie ją spłuczę, muszę ją doszorować niestety i czasem osad nie schodzi za 1 razem, ale cóż to mała wada według jego cudownych zasług i mogę się poświęcić

Dajcie mi znać jaką jeszcze recenzję mam dla Was przygotować dotyczącą tamtego zamówienia, może coś Was interesuje, było już serum odżywcze i sole, teraz peeling cukrowy, jeśli nie pamiętacie co było w zamówieniu, odsyłam do mojego postu :

Napiszcie też koniecznie jakie Wy peelingi do ciała polecacie i czy testowałyście już naturalne peelingi, a może właśnie Was tym zainteresowałam.

POZDRAWIAM CIEPŁO!:*

serdeczne dzięki za wczorajsze wypowiedzi pod notatką, dziękuję za pomoc, fajnie, że mogę na Was liczyć

21 komentarzy:

  1. oj chcę go chcę !! Muszę rozejrzeć się za tym peelingiem !! jeju a obiecałam sobie że wykończę zapasy peelingów i wrócę do robionego kawowego ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. co do wanny to tak jest z tymi peelingami,pozostawiają tłuste naloty.Zapach musi być cudowny i z miła chęcią wypróbowałabym go .

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla tego zapachu chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam go i uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. to ja bym chciała taki malinowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie peelingi cukrowe się nie sprawdzają, a tak bardzo mnie nic skusiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mmmm musi pachnieć bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale musi cudownie pachnieć mmm

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam go, ale pachnie pewnie przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią poznaje nowe peelingi:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ma bardzo podobne opakowanie jak produkty z PAT&RUB :)
    super,że się sprawdził! choć sama jeszcze nie używałam naturalnego peelingu ten jest bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda jak mus owocowy :) super!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam peelingi,chętnie poznam i ten:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda wspaniale , niestety ja też wannę muszę szorować przy najmniej dwa razy w tygodniu ale głównie przez mydła ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda bardzo interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Musi wspaniale pachnieć, lubię jak peeling pozostawia miękką skórę której nie trzeba kremować

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie niestety cena 35 zł skutecznie zniechęca...

    OdpowiedzUsuń
  18. Olej z migdałów lubi zapchać...

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda całkiem przyzwoicie :)!

    OdpowiedzUsuń