Recenzja kosmetyków Dr Organic

Witam Was serdecznie, pomalutku wracam do pełni sił po chorobie i mobilizuję się do kolejnych wpisów.
Tym razem przygotowałam dla Was recenzję dwóch interesujących produktów Dr Organic.
Mowa o kremie pod oczy i kremie do rąk- a więc popularnych kosmetykach do pielęgnacji używanych codziennie przez prawie wszystkie z nas.

Startujemy:
pierwszy krem to kosmetyk pod oczy
Organic Coconut Oil Eye Perfect
strasznie byłam ciekawa kremu z olejem kokosowym
w zasadzie dokładnie jest to przeciwzmarszczkowy wypełniacz do stosowania wokół oczu.
Błyskawicznie minimalizuje widoczność kurzych łapek, zmarszczek i bruzd pod oczami.
Nawilża i wygładza delikatny obszar pod oczami.
Efekt rzekomo ma pojawiać się już po 15 minutach.
Kosmetyk zapakowany w kartonowe pudełko, tubka zawiera 15 ml produktu.
Koszt około 42-50 zł.









Moja opinia:

kosmetyk przypadł mi do gustu

konsystencja jest dość gęsta


 aplikacja nie stanowi problemu, produkt łatwo się rozsmarowuje i szybko wchłania

zapach jest bardzo delikatny, lekko kokosowy

po około 1 min od aplikacji czuję i to dosłownie, że coś zaczyna się dziać, nie wiem jak opisać to odczucie, ale skóra pod oczami gdzie nanoszę produkt delikatnie mrowi ( można to też nazwać lekkim pieczeniem, ale w dobrym słowa znaczeniu)

przy  regularnym stosowaniu zauważyłam, że skóra pod oczami jest ładnie wygładzona, dobrze nawilżona, nie wypowiem się co do zmarszczek, ale z całą pewnością stwierdzam, że coś się poprawiło i krem naprawdę działa, naskórek jest jakby jaśniejszy, a okolica po oczami gładsza

deklarowane 15 minut to moim zdaniem maksymalny czas w którym wystąpi u Was ten sam efekt co u mnie, to czas w którym krem całkowicie wchłania się i zaczyna regenerować skórę

nie wiem może to jakaś magia, ale to działa!:)

2 produkt to krem do rąk i paznokci z serii Organic Rose Otto 


 zobaczcie jaką ma ładną szatę graficzną, idealny na prezent
125 ml to koszt około 37 zł
krem ochronny polecany do codziennego stosowania , stworzony na bazie olejku różanego, aloesu, oliwy z oliwek, miodu, passiflory, kwiatu lipy, nagietka lekarskiego , rumianku, witaminy E oraz geranium i olejków eterycznych z goździków.
Wygładza, zmiękcza, chroni suchą skórę dłoni w trakcie codziennych czynności.
Dłonie są gładkie i aksamitne.
Krem tworzy ochronny film na paznokciach i wnika głęboko w skórę, zapewniając jej elastyczność i poprawiając stan skórek, co z kolei poprawia wygląd ogólny naszych dłoni.
Krem działa także przeciwstarzeniowo dzięki zawartości oleju różanego. 

Moja opinia:

jeszcze raz duży plus za szatę graficzną i ładną kolorową tubkę

 konsystencja niezwykle gęsta, bogata


zapach mnie nie urzekł, zbyt różany, dla mnie mdły, ale za to działanie to już rewelacja:
po aplikacji czuć duży wzrost nawilżenia dłoni, skóra jest gładziutka, przy regularnym stosowaniu rzeczywiście skórki wokół paznokci są nie do poznania, same paznokcie też jakby mocniejsze, zdrowsze
do tego zrobiłam Wam zdjęcie, mam nadzieję, że widać jak krem zachowuje się na dłoni po wsmarowaniu i, że widzicie, ze naprawdę zostawia film ochronny deklarowany przez producenta i to na całej dłoni, a nie tylko przy paznokciach.



Do tego warto zaznaczyć, że:
Żaden z produktów marki Dr Organic nie zawiera:

- parabenów

- laurylosiarczanu sodu

- sztucznych barwników

- szkodliwych środków chemicznych

- sztucznych aromatów

- sztucznch konserwantów.


Produkty Dr Organic są odpowiednie dla wegetarian i wegan. Dr Organic jest przeciwko testowaniu kosmetyków na zwierzętach. Wszystkie kosmetyki są testowane na grupie wolontariuszy.

A dla zainteresowanych linki do produktów przeze mnie opisanych:





POZDRAWIAM 

14 komentarzy:

  1. nie miałam ich ,wygladają bardzo ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne kosmetyki,może pokusiłabym się na kremik pod oczy

    OdpowiedzUsuń
  3. to grzech ale nie uzywam kremów pod oczy

    OdpowiedzUsuń
  4. najbardziej podoba mi sie to, że nie testują na zwierzętach :)) hehe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe czy zapach kokosowy nie podrażniłby moich wrażliwych oczu...

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kosmetyki, ja niestety jeszcze nie nic nie miałam tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam zapach kokosu w kosmetykach :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gęste i treściwe konsystencje, jeszcze nigdy nie miałam nic z tej firmy :)
    Dołączam do obserwatorów i zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam tych kosmetyków, ale mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Znacie kosmetyki Dr Organic z tej serii? http://www.goodies.pl/blog/witamina-e-organiczna-linia-kosmetyczna-od-dr-organic/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger