SHEFOOT, czyli szczęśliwe stopy?:)

Witam serdecznie.
Dziś recenzja dwóch produktów do stóp od SHEFOOT LABORATORIES.

Przedstawiam krem odżywczy do stóp i peeling naturalny do stóp.


Codziennie powinniśmy stosować krem do stóp, a szczególnie kiedy widzimy, że skóra staje się sucha, szorstka i popękana.
Krem odżywczy SHEFOOT zawiera składniki, które chronią skórę stóp przed utratą wody i zabezpieczają przed wysychaniem:
masło shea, olej arganowy, witamina E, alantoina, gliceryna, płynna keratyna i elastyna.

Producent zapewnia:

szybkie wchłanianie
przyjemny zapach
do codziennego stosowania
mocniejsze paznokcie
odżywiona i gładka skóra stóp

Produkt nie zawiera barwników, parabenów, silikonów i itp.

MOJA OPINIA:

w kosmetykach SHEFOOT podoba mi się prosta szata graficzna opakowania


konsystencja dosyć gęsta


 rzeczywiście krem szybko się wchłania, nie ma kłopotu z aplikacją, mimo gęstej konsystencji łatwo wsmarować go w stopy

zapach

cudowny, dla mnie to zapach kosmetyków z olejkiem arganowym- po prostu malinka na torcie:):)albo wisieńka:)

wydajność

mega na plus używam od ponad miesiąca codziennie i ciągle jeszcze jest- pojemność 75 ml, czyli w sumie jak standardowego kremu 

działanie:

za co kocham ten produkt, za to, że nie zostawia śliskiej powłoki na moich stopach jak większość tego typu produktów

samo nawilżenie jak dla mnie jest porządne, ale moim zdaniem dla naprawdę suchych stóp niestety cudów nie zdziała, dałam kilka razy użyć Mamie i efekt mizerny, dla mnie więc jest to krem idealny dla niezbyt wymagającej skóry stóp

kolejny plus to działanie na paznokcie, rzeczywiście płytka paznokcia się wzmocniła

PEELING NATURALNY SHEFOOT LABORATORIES

Każda z nas powinna pamiętać o regularnym stosowaniu peelingu do stóp, dobra alternatywa to właśnie peeling naturalny w tubce- nie zawiera on syntetycznych składników peelingujących ani innych potencjalnie  szkodliwych dodatków .
Peeling zawiera:
pestki oliwek, łupiny orzecha włoskiego, łupiny orzechów macadamia, mocznik, d-panthenol, glicerynę.

Producent zapewnia:

zmiękczanie, ścieranie twardego naskórka, pielęgnację, czego efektem mają być miękkie, gładkie stopy.

Moja opinia:

na plus szata graficzna


konsystencja- zobaczcie sobie kolor


aplikacja

nie stanowi problemu, produkt nie spływa z rąk

zapach

to już inny zapach, nie jest to w ogóle podobny do kremu prezentowanego powyżej, ale cóż się dziwić inne składniki:)

wydajność

jak to z reguły bywa przy peelingach tego rodzaju wydajność zadowalająca, może nigdy się nie skończy:):)

efekt po peelingu dla mnie kapitalny, skóra wygładzona, zrogowacenia może nie kompletnie usunięte, ale jakby mniejsze( starte), naprawdę dobry ścierak
stópki miękkie jak u noworodka

Generalnie mogę polecieć wypróbowanie tych kosmetyków, duży plus za fajne składy- to się ceni.

Po więcej informacji zapraszam tutaj:


POZDRAWIAM i czekam na wiadomości, czy używałyście już tych produktów :)

12 komentarzy:

  1. Już od dawna mysle o jego zakupie

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje stopy nie są szczęśliwe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chęcią wypróbuję ten zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wypróbować by było ten zestaw :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałąm je ostatnio w Naturze

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używałam tych produktów, ale wydają się bardzo ciekawe ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię kiedy krem się szybko wchłania ;) przynajmniej wtedy nie wcieram go w pociel lub kapcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciągle używam do stóp kremu z mocznikiem 10%, jest dobry, ale po aplikacji skarpetki obowiązkowe - nie wspominając już o jego nieprzyjemnym zapachu...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja po maseczce złuszczającej zapomniałam troszkę o moich stopach... pewnie dlatego że ciągle pada i nie ma jak ich pokazać:( lato wróć!!!! albo w ogóle przyjdź w tym roku.....

    OdpowiedzUsuń