Trochę prywaty i mali ulubieńcy:)

Witam Was serdecznie dziś bardzo luźny post.
Pokażę Wam moich małych ulubieńców.

Nr 1 to :


Chusteczki z płynem antybakteryjnym CLEANIC , pięknie pachną, kiedy używałam ich podczas podróży każdy z pasażerów pytał co tak intensywnie i pięknie pachnie.
Kupiłam je w kauflandzie za 1,99.
Doskonale sprawdzają się do odświeżenia w ciągu dnia, ja przecieram nimi dłonie i szyję kiedy temperatura daje o sobie znać, ale na opakowaniu mamy napisane, że mogą być stosowane na powierzchnię całego ciała.
Gorąco polecam ten wynalazek.
Spróbujcie, a może uzależnicie się jak ja.

Nr 2 :

Uriage woda termalna, już kiedyś wspominałam, że lubię ją, bo jest izotoniczna i nie wymaga osuszenia.
Doskonale sprawdzi się w letnim okresie, ale np.UWAGA kiedy braknie wody - tak tak ostatnio taka awaria i nas dopadła, niby tylko 1 dzień, ale akurat był straszny upał, twarz więc mogłam spryskać tą wodą termalną.
Polecam, kupiłam kolejne opakowanie w mojej ulubionej aptece internetowej była  akurat promocja.

Nr 3 :

 
Przepyszne biedronkowe kruche herbatniki.
Niestety minusem jest cena za 90 gram zapłacimy 2,49.

Nr 4:



Też kupione w biedronce za niecałe 9 zł jeśli dobrze pamiętam- dekoracyjny odświeżacz powietrza o zapachu kwiatowym, ja wybrałam różę, a moja Mama kwiat lotosu.
Zapach długo unosi się w pokoju i jest intensywny.
Do tego piękna dekoracja.

To już wszyscy ulubieńcy.

Ostatnio zaliczyłam z rodziną 3 wycieczki.
Byłam w Cieszynie, Ogrodzieńcu i Żywcu.
Z dwóch ostatnich  miast przywiozłam sobie magnesy na lodówkę, które zbieram.
Prezentują się tak:



POZDRAWIAM

Komentarze

  1. Ale fajny magnes z piwem :D Chciałabym też kiedyś odwiedzić te miasta w których byłaś ;) Żadnego z Twoich ulubieńców niestety jeszcze nie miałam ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. wodę z Uriage również uwielbiam i jest dla mnie najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię chusteczki Cleanic, a na wodę termalną się czaję :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Woda Uriage to również mój ostatni ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta woda ostatnio coraz bardziej mnie interesuje, też mam taki magnes z otwieraczem :DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taki sam magnesik w postaci kufla :)
    A z kosmetyków znam jedynie wodę Uriage - uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. woda uriage jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  8. great post, love it<3
    Maybe want follow each other? if yes, just follow me and i follow you back :)
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. widzę,że wszyscy zachwalają sobie wodę termalną

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę rozejrzeć się za tymi chusteczkami odświeżającymi :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszyn to piękne miasto. Cieszę się, że mam je stosunkowo blisko i często mogę się tam relaksować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam wycieczki po Polskich miastach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę wypróbować wodę termalną Uriage

    OdpowiedzUsuń
  14. kruchych herbatników jeszcze w Biedronce nie widziałam,ale muszę się rozejrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię wodę termalną, której używasz :) Jest świetna na upały latem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Łaciaków nie jadłam, ale może to i lepiej, bo pewnie bym się wkręciła, a cena niestety nie należy do najniższych..
    Na wodę uriage się szykuję, ale po wyjeździe, bo teraz napięty mam budżet, ale za to w chusteczki już się zaopatrzyłam ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM