Zakupy dla Mamy i Syna:)

Cześć.
Pokażę Wam dzisiaj co wpadło do naszego koszyka z zakupami.
Kupiłam parę rzeczy dla siebie i dla synka.
Zapraszam.


Kupiłam żel do mycia ciała, ta seria mnie zachwyca, mam też kojący krem na dobranoc z tej serii, u syna spisuje się rewelacyjnie.

Jakiś czas temu kupiłam synkowi pastę little teeth aquafresh totalnie się nie spisała i musieliśmy wrócić do elmex, tamta zupełnie Mu nie odpowiadała, kupiłam ją ze wzgędu na cenę, bo kosztowała 5,99 i postanowiłam ją włożyć do kosza z zakupami.

Szczoteczka zamówiona w aptece internetowej kosztowała niecałe 9 zł.

Pianopotwory-Pianostwory- jak to woli, kupiłam je w Biedronce dla synka, kosztowały niecałe 9 zł, tworzą mega pianę o wspaniałych, różnych zapachach, zachęcam do kupna, dzieci będą zadowolone.


Dla siebie wybrałam:

słynny płyn z Garnier 400 ml - w Biedronce za 13,99

lakier got2b moje kolejne opakowanie, mój absolutny hit!- cena 15,99 w promocji

Pomadka o długotrwałym działaniu kolor 3 firma Lovely cena 7, 50

Szczoteczka Jordan w promocji za 5,50, zależało mi na szczoteczce, która będzie miała takie fajne pudełeczko, gdzie będzie chroniona przed kurzem i zarazkami.

I to tyle...:)

POZDRAWIAM i czekam na komentarze, czy znacie moje produkty, może na coś się skusicie, a może podzielicie się ze mną tym co wylądowało  w Waszych koszach zakupowych?

22 komentarze:

  1. my tez ostatni zakupiliśmy szczoteczkę i paste

    OdpowiedzUsuń
  2. Pianotwory moja córa uwielbia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię zapach kosmetyków J&J z serii "na dobranoc" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama bym sobie sprawiła te pianotwory, ale w mojej Biedronce oczywiście ich nie ma -,-. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udane zakupy my mamy tą pastę i jesteśmy z niej zadowoleni.

    Zmieniłam adres bloga zapraszam do ponownej obserwacji .

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zakupy :-) Lubię tą pastę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. płyn z Johnsona fioletowy też mamy i jesteśmy zadowolone :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam, że ten micel z Garniera kusi coraz bardziej ;-)
    Dobrze wiedzieć, że ten lakier got2b jest taki fajny!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pastę Elmex dla dorosłych stosujemy i bardzo cenimy, chwalimy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. widzę dwóch znajomych, żel dla dzieci lubię, ładny zapach, i młyn micelrny - niestety musi poczekać na swoją kolej

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę ten płyn z Garniera wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Płyn z Garniera chcę kupić, bo tyle dobrego o nim czytałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo dobrego słyszałam o tym płynie z Garniera, chyba się po niego wybiorę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zakupy :) Ja dziś się wybieram :D

    OdpowiedzUsuń
  15. W moim koszyku wylądowały lody o smaku surowego ciasta z tygodnia amerykańskiego w Lidlu - pychotka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Od dawna kusi mnie ten malinowy lakier... w końcu muszę wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  17. muszę spróbować tego lakieru got2be :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie ten lakier się zupełnie nie sprawdza, mam chyba zbyt delikatne i rzadkie włosy na taką moc.
    Micel Garniera uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak wykończę moje micele to skuszę się na ten z garniera

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja kilka dni temu kupiłam Pianotwory dla siebie :D
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zastanawiam się nad płynem Garniera, ale boję się czy poradzi sobie ze zmyciem makijażu... Niby ma dużo dobrych opinii, ale już kupiłam jeden taki płyn innej firmy i niestety u mnie się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń