Znów listonosz zawitał:*

Witam serdecznie.
Pokażę Wam co dostałam w ostatnich dniach, ostanie 2 tygodnie były dla mnie wyjątkowo łaskawe i dostałam całą masę wspaniałości, z przyjemnością je przetestuję.

Pierwsza rzecz, chyba już bardzo nagłośniona w blogosferze to fakt, że jako jedna z wielu dostałam się do testu masełka The Body Shop :


 


Kolejną współpracą jaką nawiązałam w mojej małej blogowej karierze jest współpraca z firmą Luxure.
Paczuszka zawierała dwa pełnowymiarowe produkty:

 
Po otwarciu kartoników wyglądają tak:


 




 Ostatnie dobrodziejstwo to współpraca z Full Mellow, czyli przesyłka z Glasgow.
Dostałam sierpniową wersję pudełka Just Relax.
Zawierała same dobroci, pokażę Wam je, ale wypowiem się o nich konkretnie przy okazji recenzji pudełeczka.




















W paczce znalazły się:
kostka do masażu
peeling do ust
balsam do ciała
mini perfumy
3 woski do kominka
opaska na oczy


U mnie dzisiaj deszczowo, czekam na poprawę pogody, która niby od jutra ma się zmieniać na lepsze, z jednej strony może to i dobrze, że było parę chłodniejszych dni, bo upały, które nam towarzyszyły były momentami nie do zniesienia.
Pozdrawiam Was:)

Komentarze

  1. Te masełka z TBS już mi się po nocach śnią ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję przesyłek ;) Ja czekam na to masło The Body Shop, bo również dostałam się do testów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super przesyłki :) jestem bardzo ciekawa produktów z Full Melow ;) miłych testów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz fajne prezenty :D !
    miłego testowania i koniecznie poproszę o recenzję masełka :)
    przyjemnego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. również dostałam masełko, a współpracy z Full Mellow zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję :-) wszystko ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne przesyłki,będziesz miało co testować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolejny raz gratuluję, super paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo nowości :) Gratuluję :D Jestem ciekawa tego masełka z TBS, miałam kilka i byłam bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  10. same wspaniałe paczuszki !! :) Miłego testowania ;D
    U mnie żar z nieba się leje ;D przydałoby się troszkę deszczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję ! Masełko mam również z TBS , pachnie obłędnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne paczuszki :) Najbardziej oczywiście ciekawi mnie to masło z TBS :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja się cieszę, że w końcu pada :)
    tego masełka zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pada, pada... Ostatnia przesyłka dla mnie prezentuje się najciekawiej, a już szczególnie ta kostka do masażu, którą widzę pierwszy raz :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne przesyłki:) Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje:) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluje takich współprac :)

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię zapachy luxure polecam elite i sempre

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję i miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawi mnie zapach masełka z TBS :) Zainteresowała mnie ta firma z Glasgow, nawet bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  21. Sama chętnie przetestowałabym to masełko z TBS :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaintrygowała mnie ta kostka do masażu, chętnie dowiedziałabym się o niej trochę więcej. Wygląda i brzmi świetnie. Ma też super skład!

    OdpowiedzUsuń
  23. Te z Full Mellow to na serio wspaniałości! Też je mam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam masła z the body shop :) tej wersji jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  25. Super przesyłki :) zazdroszczę masełka,bo nie miałam okazji jeszcze ich testować.Szczególnie kusi mnie wersja jagodowa :) Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. widziałam już gdzieś zwartość pudełeczka Full Mellow i same cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM