CrystalCiTY kolejny raz w moim domu

Witam.
Dziś pokażę Wam jaka fajna statuetka do mnie dotarła.
Ta jest inna od poprzednich, bo to statuetka-świecznik.

Ja swój znalazłam tutaj:

jak widzicie aktualnie świecznik nie jest dostępny, ponieważ już widzę, że w sklepie zagościła nowość i można dodać swój własny napis, czyli mieć ulepszoną wersję:


Moja statuetka tym razem zapakowana była w piękne pudełko koloru czerwonego.
Sama statuetka prezentuje się tak:


czas realizacji w moim przypadku wynosił 1 dzień, na drugi dzień statuetka była już u mnie

zobaczcie jaki piękny świecznik:

 
 Na środku statuetki umieszczony został napis Kocham Cię, jakość wykonania dla mnie bezbłędna, statuetka zwróciła moją uwagę właśnie tym, że jest połączona ze świecznikiem.

Wg mnie to fajny pomysł na prezent, przede wszystkim solidnie wykonany i nietuzinkowy.

Polecam z czystym sumieniem 

Komentarze

  1. Śliczna, tylko uważaj, żeby Ci się nie rozbiła, bo szkoda będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy ten świecznik, faktycznie fajny pomysł na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny :) bardzo subtelnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super są, ja mam też w domu statuetkę z tego sklepu. Bardzo podoba mi się ten świecznik.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie takie ozdoby nie przekonują ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna:) mam w domu 2 statuetki Crystal City;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie bardzo ładna, fajny pomysł na prezent. Muszę zajrzeć na podaną przez Ciebie stronkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie się prezentuje razem ze świeczką :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM