FULL MELLOW perfumy nieudane?

Witam.
Kolejny produkt od Full Mellow, czy zaskoczył mnie pozytywnie?

Mowa o Solid Perfume -perfum w sztyfcie.


skład: white beeswax, sweet almond oil, essential oils
czyli wosk pszczeli, olej migdałowy, oleje eteryczne

sposób użycia:niewielką ilość produktu lekko wetrzeć  w wybraną partię ciała

produkt jest wykręcany

aplikacja nie sprawia kłopotu

zapach kompletnie nie w moim stylu, może mam zboczony węch, ale czuję coś w rodzaju ziół i męskich perfum

sam zapach utrzymuje się dość długo na skórze, trwałość to ładnych kilka godzin, coś w okolicy 5-6 h

Solid Perfume - produkt nie wpasował w moje gusta.
Jeśli lubicie ziołowe, męskie zapachy to może warto wypróbować.

16 komentarzy:

  1. Wyglądają jak... klej biurowy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje pierwsze skojarzenie to również....klej biurowy :D:D
      Pierwszy raz widzę taki perfum w sztyfcie,ale chętnie bym go wypróbowała..ciekawi mnie..:)

      Usuń
    2. też tak pomyślałam ;)

      Usuń
  2. Ja też nie lubie takich nut zapachowych, ale np jakieś owocowe mogłyby być fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie-jak klej biurowy a zapach musi być koszmarny

    OdpowiedzUsuń
  4. Skojarzenie z klejem w sztyfcie (jak u reszty :D) i męski zapaszek nie wróżą nic dobrego... Co innego, gdyby były jakieś kwiatowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie wolę kwiatowe i tradycyjnie pryskane

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie będę inna od razu pomyślałam o kleju ! :D A mnie ten zapach ciekawi ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiedziałam, że mają takie cudo, chętnie wypróbowałabym choć obawiam się troszkę zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. heheh,ja też pomyślałam o kleju ;) nie miałam jeszcze takiej formy,ale zapach mnie ciekawi

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz to widze i też przypomina mi się podstawówka i klej w sztyfcie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł na produkt, tylko szkoda że taki zapach ;(

    OdpowiedzUsuń
  11. Jednak wolę perfumy w tradycyjnej formie :-) Słyszałam też o perfumach w kremie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wolę jednak "psik psik" i zdecydowanie bardziej kobiece zapachy....

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam nigdy z nim styczności. Wygląda trochę jak klej biurowy w sztyfcie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja stosuje te perfumki od wczoraj i u mnie chyba nawet godziny nie wytrzymują na ciele :(. Zapach też dziwny, ale trochę intrygujący. Początkowo nie zachęca, ale zaczynam się z nimi oswajać. Faktycznie czuć tu zioła i męskie nuty - trafne spostrzeżenie.

    OdpowiedzUsuń