I znowu zakupy

Co może poprawić kobiecie nastrój?
Zakupy oczywiście i to kosmetyczne.
Niestety znowu zgrzeszyłam i wydałam sporo:/

Jeśli macie ochotę zobaczyć co tym razem wpadło do mojego kosza z zakupami zapraszam:


Na ten żel od jakiegoś czasu miałam ochotę, firma mi nieznana, ale zbiera same dobre rekomendacje, jedno co powiem to nim go otworzyłam w torbie było już czuć ten waniliowy zapach, także jestem mega ciekawa jak się sprawdzi, bo zapach bardzo intensywny.


Podkład w kolorze N1, jeszcze go nie używałam więc zobaczymy, mam nadzieję, że nie będzie za żółty na mojej buzi i, że będzie miał porządne krycie, bo ostatnio mój Rimmel Match Perfection mi nie wystarcza.

Pędzel dostałam gratis do podkładu.

 Korektor True Match również w kolorze najjaśniejszym będę stosowała w minimalnej ilości pod oczy, bo wiem, że dobrze kryje.

KOBO MODELING ILLUMINATOR - mam w kolorze najjaśniejszym to taki korektor i rozświetlacz w jednym.

Szmineczka w nowym kolorze czemu nie:)

Kosmetyczka mnie urzekła:) w TESCO

Soraya tonik KOLAGEN ELASTYNA
i Rexona tym razem w różowej wersji



Czy znacie te produkty?
Czekam na Wasze opinie


Pozdrawiam:*

27 komentarzy:

  1. Też czytałam wiele pochlebnych opinii o tym mleczku, ale nieszczególnie mnie kusi. Chętnie bym się dowiedziała natomiast więcej o Kobo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest aż tak złe :D u mnie gorzej, juz chyba nawet nie pokazuje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakupy ! I kosmetyczka przeurocza ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ten antyperspirant, używam go od bardzo dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie też ostatnio było zakupowo i poszło tak jak i u Ciebie sporo kaski,ale jak to zawsze bywa,czegoś brakuje lub coś chce się mieć :D
    nie znam tych produktów,ale ten żel mnie od dłuższego czasu ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie znam tych produktów ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ochotę na ten rozświetlacz KOBO :)
    A ta kulka Rexony jest moją ulubioną :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Match perfection również posiadam i bardzo go lubię, a szminka ma prześliczny kolor : )
    Pozdrawiam!! : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety żadnego produktu nie znam więc czekam na Twoje recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podkład bardzo lubi e natomiast korekto z Loreal był dla mnie zbyt ciężki

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam jedynie żel z LPM ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja wczoraj kupiłam sobie tylko kredkę i maskę do włosów, oszczędna się robię :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Korektor L'oreal znam i lubię, ciekawi mnie ten z KOBO :)

    OdpowiedzUsuń
  14. rozświetlacz Kobo-jestem go ciekawa:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam ogromną ochotę na żele LPM.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam żadnego z tych produktów, ale właśnie sobie przypomniałam ze miałam ten rozśweitlacz kobo kupić jak byłam w pl- zapomniałam :(

    OdpowiedzUsuń
  17. niestety nie zawsze poprawiają nastrój . :(
    ale żadnego kosmetyku nie znam z wyjątkiem szminki tyle ,że miałam w innym kolorze i nie byłam z niej zadowolona ..

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zakupy :) Ja w sob tak zaszalałam, że chyba z 200 zł straciłam, a myślałam, że jednak w sierpniu zaoszczędzę :D

    OdpowiedzUsuń
  19. z tych żeli pod prysznic mam już trzeci i jestem bardzo zadowolona! :)
    daj znać jak podkład się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne nowości. Tez musze sobie tego true match sprawić. Gdzie to dają z pędzelkiem?

    OdpowiedzUsuń
  21. Miałam mleczko z LPM ale o innym zapachu. To waniliowe musi pięknie pachnieć

    OdpowiedzUsuń
  22. Wiem o co chodzi, mi też zakupy mega poprawiają humor, szmineczka ma ładny kolor

    OdpowiedzUsuń
  23. ten podkład true match to jeden z moich ulubionych;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię zapach wanilii, a kosmetyczka przepiękna :) Szkoda, że nie mam Tesco w pobliżu heh:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zakupy-ciekawy mnie podkład :)

    OdpowiedzUsuń