Kolejny peeling od Fresh&Natural tym razem solny

Witam a dziś znów będzie o peelingu tym razem solnym i w dodatku owocowym.

Prezentuje się on tak:


Producent mówi:

 Peeling owocowy zawiera drobne kryształki soli, które w łagodny sposób masują oraz złuszczają martwy naskórek.
Peeling wygładza, oczyszcza i przywraca skórze jędrność i świeżość. Pachnie intrygująco dojrzałymi owocami.
Aktywne składniki to :
cytrusy, brzoskwinia, sól, olej z pestek winogron, olej arganowy bio, olej ze słodkich migdałów, witamina E.

MOJA OPINIA: 

Moje kolejne pozytywne odkrycie.
Może nie tak szokujące jak peeling malinowy cukrowy z tej firmy o którym poczytacie tu:
ale również zaskakujące.

Przede wszystkim produkt jest naturalny, o genialnej konsystencji

zapach ciężko mi w tym przypadku określić, na pewno owocowy:)

moim zdaniem kryształki soli wcale nie są aż takie małe jak wspomina producent, dla mnie są średnie, na pewno peeling na skórze czuć:) dla mnie jest on o dziwo mocniejszy od peelingu cukrowego, łatwiejszy w obsłudze:) łatwiej mi go po prostu nałożyć

zostawia on trochę mniejszy film ochronny na skórze niż jego cukrowy brat, a szkoda, bo ja ten film wyjątkowo lubię, ale i tak balsamu używać nie musicie, więc jest w porządku

wydajność - 250 g starczyło mi na 4 aplikacje produktu na całe ciało, dla mnie absolutnie to nie jest mało, peelingi w takiej formie są inne od sklepowych, mają też inne zbawienne działanie dla skóry

po zabiegu skóra jest jak odnowiona, rozjaśniona i pełna blasku, ciało zrelaksowane, a łazienka wypełniona cudownym zapachem, zauważyłam też, ze peeling działa łagodzące na różne zmiany na skórze

różni się tym od peelingu malinowego- cukrowego, że nie brudzi wanny 
Oj mam słabość do tych naturalnych peelingów...
mojej przygody z Fresh&Natural nie koniec

używacie naturalnych peelingów do ciała?

18 komentarzy:

  1. Tego peelingu jeszcze nie miałam, ale chyba warto wypróbować ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. CHyba jeszcze nigdy nie miałam naturalnego peelingu, muszę w końcu jakiś wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio poznaję wiele nowych peelingów:) są dobrymi uzupełniaczami w pielęgnowaniu skóry.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super,bardzo mnie kusi ten produkt :) Zawsze wybieram peelingi cukrowe,solnego nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam peelingi,a najbardziej te naturalne:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda fenomenalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam nigdy tego peelingu, w ogóle nie mogę trafić w swój ulubiony :/ Ten wydaje się być fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie miałam jeszcze naturalny peelingów ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam tych peelingów, wszyscy je bardzo zachwalają także chyba będę musiała wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  10. jeśli się wu ciebie sprawdził t świetnie -ja nie miałam z nim styczności

    OdpowiedzUsuń
  11. Peeling owocowy zachęcił mnie mocniej. Mam słabość do malin :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Z przyjemnością bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na razie miałam tylko cukrowy malinowy, al był cudowny <3 ta firma ma naprawde godne uwagi peelingi <3

    OdpowiedzUsuń
  14. to co naturalne zawsze mnie interesuje,więc zapisuję ten peeling do mojej listy zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym go wypróbować...

    OdpowiedzUsuń