Lip scrub od FULL MELLOW, czyli owocowa rozkosz:)

Witam.
Dziś parę słów o fajnym naturalnym peelingu do ust od FULL MELLOW.
Lip scrub Candy Floss robi coraz większą karierę, mnóstwo dziewczyn ma ochotę się na niego skusić.
Czy warto?
Zapraszam do recenzji.

Opakowanie :


dla mnie jest to wygodny odkręcany słoiczek, nie przeszkadza mi to, że muszę dłubać w nim palcem

konsystencja:


peeling dobrze się nakłada, drobinki cukru są bardzo delikatne

zapach:

istna cudowna woń, przyjemna dla  nosa, guma balonowa

smak:

tak to jest najlepsze, po wmasowaniu peelingu w usta nadmiar możecie zlizać, pyszna sprawa:):):)

efekt:

usta gładkie, bez nieestetycznych suchych skórek, moje usta jakby nabrały koloru-peeling ładnie  je pielęgnuje

Jestem oczarowana i nikt mi nie powie, że samemu można sobie taki peeling wyczarować w domu, kto nie próbował ten się nie dowie.
Polecam, po więcej zapraszam tu:


POZDRAWIAM SERDECZNIE:*
PRZEPRASZAM ZA NIEOBECNOŚĆ, ALE WCZORAJ MIAŁAM URODZINY, A WCZEŚNIEJ DUŻO SPRAW NA GŁOWIE.
26 WIOSEN PRZELECIAŁO:)

Komentarze

  1. nigdy nie używałam takiego cuda :) ale moze warto

    OdpowiedzUsuń
  2. oo jak jadalny to pewnie cały bym sama zjadła :P

    OdpowiedzUsuń
  3. full mellow kusi mnie ....wszystkim !! Póki co mam jego peeling kawowy ! Zakochalam się od pierwszego użycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo wygląda smakowicie,chętnie bym go posmakowała ;)
    no i spóźnione-najlepszego kochana !

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam same pozytywne opinie o nim:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam ten peeling i potwierdzam jest cudowny, uwielbiam go używać i nadmiar zjadać :D
    Spóźnione Wszystkiego Naj kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglada i z miłą chęcią wytestuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie i kusząco wygląda ; >

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Już o nim kiedyś czytałam i przyznaję, ze od samego czytania ślinka leci :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny, uwielbiam smak gumy balonowej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zawsze zastanawiał mnie fenomen takich peelingów... chyba faktycznie kto nie spróbuje ten nie wie.....dlatego odkładam moje próbowanie w czasie, bo potem pewnie okaże się mi taki peeling niezbędny!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM