MARION bibułki matujące

Serdecznie witam i zapraszam do poczytania o bibułkach matujących firmy Marion.

Ten wynalazek ma:
nie niszczyć makijażu, a równocześnie usuwać połysk i zapewniać trwały efekt matujący na naszej twarzy.

Bibułki w opakowaniu:


Przyznam, że bibułki te znałam już wcześniej i są ze mną od dawna, dla mojej mieszanej skóry są zbawieniem zarówno latem, kiedy zużywam ich najwięcej jak i zimą, gdy też przydadzą się w krytycznej sytuacji, kiedy moja cera ma gorszy okres.

Znam wiele firm oferujących bibułki matujące, dużo słyszałam o bibułkach z Inglota, ja natomiast jestem wierna firmie Marion, bo ich bibułki są w dobrej cenie i w dobrej jakości.

Jedna bibułka wygląda tak:


Jedna sztuka wystarcza na jedno użycie.W opakowaniu znajdziecie aż 100 sztuk.

Bibułkę wystarczy przyłożyć do skóry i delikatnie przycisnąć, absolutnie nie przecierać, bo zniszczycie makijaż.
Produkt dla mnie doskonały, minusów nie dostrzegam, sebum zostaje ładnie ściągnięte i mat powraca.



Polecam każdej z Was:*

Pozdrawiam

17 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam takich bibułek, przeważnie używam pudru transparentnego w ciągu dnia, ale chętnie spróbowałabym czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja używam bibułek z Wibo i też są w porządku,tylko że jest ich mniej bo 40 szt i po użyciu,ściągnięciu sebum wskazane jest poprawić make-up ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też ostatnio zakupiłam bibułki, bodajże Misha- czy coś takiego i też się spisują :D

    OdpowiedzUsuń
  4. już kilka razy podchodziłam do zakupy, ale w końcu będą moje ;)
    (na co dzień, jak nikt nie widzi, to używam w tym celu zwykłego ręcznika papierowego i daje radę, ale i bibułki warto mieć w torebce)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam je ale oddałam przyjaciółce ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja mama ma te same i jest calkiem zadowolona z nich: )

    OdpowiedzUsuń
  7. ja używam bibułek oriflame - są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo ciekawa, czym nasączone są takie bibułki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tych bibułek jeszcze nie miałam, ale z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam je kiedyś i byłam bardzo zadowolona :) sprawdzają się zwłaszcza na imprezach, nie muszę zapierać pudru ani pędzla :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam tego typu produktów

    OdpowiedzUsuń
  12. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad zakupem takich bibułek, własnie tej firmy. Do tej pory radziłam sobie chusteczką

    OdpowiedzUsuń
  13. mam te bibułki tylko w wersji z pudrem :) u mnie sprawdzają się rewelacyjnie, na lato zdecydowanie rzecz obowiązkowa :) są to moje pierwsze bibułki i zostanę z nimi na dłużej

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam o tych bibułkach, ale jeszcze jakoś nie było okazji do przetestowania. ;)
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Zastanawiam się nad takimi bibułkami, przydałyby mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger