Marion Jedwab w Spray'u - recenzja

Witam.
Dziś kolejna recenzja tym razem produktu od Marion.
Jedwab w spray'u tej firmy mnie zachwycił.


Ja mam wersję ultra nawilżenie.
Produktu nie spłukujemy.

Butelka jest wygodna i ma fajny atomizer:


Dlaczego zakochałam się w tym produkcie?

*po tym produkcie moje włosy mogą schnąć naturalnie bez użycia suszarki, a kiedy już wyschną nie są oklapnięte i ładnie wyglądają
*nie jest tłusty jak tradycyjny jedwab w płynie, a tym samym nie obciąża włosów ( przynajmniej tak jest w moim wypadku )
*włosy są miękkie, gładkie i wyglądają zdrowo
*kosmetyk eliminuje puszenie
*po użyciu włosy ładnie się rozczesują, bez najmniejszego problemu

Podsumowując: każdemu polecam wypróbowanie tego jedwabiu, jest lżejszy od tradycyjnej wersji jedwabiu w płynie, za taką butelkę o pojemności 130 ml zapłacicie mniej niż 10 zł.

Po więcej informacji zapraszam tu:


Znacie ten produkt?

POZDRAWIAM

Komentarze

  1. też go używam i muszę w końcu zabrać się za recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ich standardowy jedwab do włosów farbowanych. No i odżywkę z sprayu w wersji Volume! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używałam jeszcze jedwabiu w sprayu,bo na razie testuje swój pierwszy zabezpiecz-acz z GP ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie używam jedwabiu, na spalone prostownicą włosy raczej nic już nie pomoże ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O tym produkcie słyszałam, jednak na razie używam innej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedwabiu bym chciała spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jedwabiu unikam jak ognia ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo chyba się skuszę ; >
    Właśnie szukam jakiegoś nowego jedwabiu, bo mój już się kończy.

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja używam jedwabiu na końcówki;) wypróbuję jak skończy się mój obecny;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam jedwaby,bo pieknie pachną :) Ten jest bardzo tani :) Obserwuję i ściskam ♥
    http://milano-infusion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnio zamiast jedwabiu stosuje olejek arganowy ale jak mi sie skończy to chyba zakupie ten produkt

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie używałam, ale planuje zakupić. ;)
    Pozdrawiam. :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam go jeszcze ale lubię testować nowości więc kto wie,jak go spotkam to się pewnie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. planuję go sobie zakupić od jakiegoś czasu

    OdpowiedzUsuń
  15. nie znam go ale miałam jakiś podobny produkt tylko z czerwonymi naklejakmi... nie pamiętam co to dokładnie( choć wydaje mi się, że też jedwab) było ale moje włosy mega obciążało, może coś ulepszyli :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie znam, ale bardzo chcę coś w końcu wypróbować z tej firmy, więc chętnie zacznę od jedwabiu :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM