Płatki hydrożelowe pod oczy od MARION

Hej.
Dziś recenzja płatków hydrożelowych pod oczy od MARION.
Płatki znajdują się w takiej saszetce:

 Opakowanie starcza na jeden zabieg, w saszetce mamy 2 płatki.

Zadaniem płatków jest wygładzenie, nawilżenie i rozjaśnienie skóry wokół oczu, a to za sprawą kolagenu, kwasu hialuronowego, ekstraktu z ogórka.

Płatki zostawiamy na 30 minut pod oczami, po czym producent mówi, że pozostałości ( nadmiar) żelu mamy wmasować w skórę pod oczami.

Moja opinia:

Płatki prezentują się tak:

  
Mają odpowiednią wielkość i dobrze przylegają do skóry pod oczami.
Nie podrażniają.
Rzeczywiście po 30 minutach ładnie wygładzają i napinają skórę.
Co do rozjaśniania coś tam widać, ale nie jest to piorunujący efekt.
Jedyne do czego mam zastrzeżenia to rzekome nawilżenie.
W tym przypadku dla mnie jest ono za słabe, a o nadmiarze żelu, który mamy wmasować mogłam zapomnieć, okolica pod oczami była sucha, nie przesuszona, ale zwyczajna jak na codzień.

Płatki wypadły średnio, tym bardziej, że zastosowałam je po ciężkiej, nieprzespanej nocy, efekt chłodzenia też był mizerny.
Dużo lepiej sprawdziły mi się płatki, które jakiś czas temu były dostępne w biedronce, bodajże z firmy Purederm.

Znacie płatki Marion?
Jakie są Wasze ulubione płatki pod oczy?


Pozdrawiam


Komentarze

  1. Szkoda... mam ochotę na tego typu produkt ale Mariona sobie w takim razie daruję

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam ich i raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. NIe miałam ponieważ już znalazłam swoje ulubione płatki pod oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam takich i raczej nie używam tego typu produktów :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja raz stosowałam płatki pod oczy z Beauty Face. Byłam zachwycona : )

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam je i mam podobne odczucia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tych nie używałam akurat, ale inne jakie miałam też nie sprawdzały się najlepiej ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszamy do dodania bloga w serwisie zBLOGowani! Mamy już ponad 2800 blogów z 22 kategorii.
    Należy założyć konto jako bloger i w 2 krokach dodać bloga do serwisu. Nasz robot sam pobiera aktualne wpisy i prezentuje je tysiącom użytkowników którzy codziennie korzystają ze zBLOGowanych. Dla blogera to korzyść w postaci nowych czytelników i większego ruchu na blogu. Zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam innej firmy i tez średnio,ale mimo to co jakiś czas mnie kuszą..

    OdpowiedzUsuń
  10. hmm spodziewałam się, że będą lepsze, szkoda, że średni efekt ;/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM