TAG : wolałabyś?

Hej.
Dawno nie było tagu.
Pora nadrobić tą zaległość.
Postawiłam na tag wolałabyś, jest wiele wersji, ja wybrałam moim zdaniem najfajniejszą i najciekawszą.

Wolałabyś wyjść z domu z nieułożonymi włosami i w pełnym makijażu czy z ułożonymi włosami ale bez makijażu?

Zdecydowanie z nieułożonymi włosami i w pełnym makijażu, bo włosy jakoś bym ogarnęła po drodze chociażby rękami, poza tym nieład na głowie jest w modzie:) a od podkładu jestem uzależniona-lekki podkład nie jest zły, wyrówna koloryt cery.

Wolałabyś, żeby wypadły Ci rzęsy czy zgolono brwi?

O jeny chyba wolałabym żeby wypadły mi rzęsy, bo bez brwi to sobie nie wyobrażam.

Pytanie o Macu i Sephorze pomijam, bo nie chodzę tam i nie robię zakupów, jak widać idzie żyć bez Maca ja jestem tego przykładem.

Wolałabyś mieć stały makijaż polegający na nałożeniu kredki ciemniejszej niż szminka czy trwałą ondulację w stylu lat 80?

Trwała ondulacja, zawsze jakoś bym się poratowała, są teraz cuda do włosów.

Wolałabyś wyjść z domu ze źle nałożonym podkładem czy z przesadną ilością różu na policzkach?

Zdecydowanie ze źle nałożonym podkładem, z różem naprawdę idzie przesadzić.

Wolałabyś na co dzień nosić spodnie MC HAMMERA czy obcisłe szorty kolarskie?

Obcisłe szorty kolarskie.

Wolałabyś pomarańczową opaleniznę czy dziwnie wyglądającą opaleniznę w miejscu, którego nie można zakryć?

Wolałabym dziwną w miejscu, którego nie można zakryć, pomarańcz mnie nie kręci.

Wolałabyś mieć źle obcięte włosy czy zły kolor włosów?

Zły kolor włosów.

Wolałabyś na zawsze zostać pozbawiona dostępu do YT czy Twittera?

Twittera, bo nie mam tam konta.

Wolałabyś zrezygnować na całe życie z używania pędzli czy mascary?

Pędzli zdecydowanie.Chociaż jakbym nie miała rzęs...hmmm.

Wolałabyś wyjść z domu z przesadzonymi ustami czy makijażem oczu?

Makijaż oczu jeszcze bym przeżyła, ale przesadzone usta już nie.

Wolałabyś w lato wyglądać jak marchewka po złym użyciu samoopalacza czy spalić się na słońcu?

Marchewka.

Czy wolałabyś pokazać się z niewydepilowanymi nogami czy pachami?

Z dwojga złego chyba nogi.

Czy wolałabyś zainwestować w jeden drogi kosmetyk czy kilka tańszych?

Tak się składa w moim życiu, że tańsze z reguły:)

Wolałabyś wyjść w tłustych włosach czy z mokrymi pachami?

Mokre pachy he he:)

Gdybyś musiała wybrać pozbyłabyś się kosmetyków do makijażu czy kosmetyków do pielęgnacji ciała i twarzy?

Niestety ciężki wybór, ale chyba do pielęgnacji.

Wolałabyś wyjść na miasto w obcisłej bluzce z dekoltem czy spodniach zbyt nisko wyciętych?

W obcisłej bluzce z dekoltem.

Wolałabyś mieć połamane tipsy czy poobgryzane paznokcie?

Poobgryzane paznokcie.

Wolisz szminkę czy błyszczyk do ust?

Szminka.

I ostatnie jakże głupie wolisz YT czy Twittera?

Ludzie co Wy z tym Twitterem wolę YT:):)

I to byłoby na tyle, zapraszam każdego do wzięcia udziału w tagu:)

POZDRAWIAM

16 komentarzy:

  1. też nie mam Twittera ;-) trudne są te pytania, na wiele bym odpowiedziała podobnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. hahha świetny Tag :) może kiedyś zdecyduję się i zrobię taki tag u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No no jakie pytania! Fajne! Też nie mam konta na Twitterze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na tagi nie mam teraz czasu. Ale na większość pytań odp bym tam samo. Uwielbiam malować rzęsy, ale jednak bez brwi byłoby słabo. Rzęsy można dokleić, a namalowane brwi kredką to dla mnie porażka!

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawe odpowiedzi ;) tez nie chodzę do maca i żyję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba też zrobię ten Tag. Ja myślałam do tej pory, że Mac to marka kosmetyków, a nie drogeria, więc jak widać idzie się bez nich obejść.

    OdpowiedzUsuń
  7. super tag :D haha, ja również nie mam twittera, nawet nie wiem do czego służy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobry TAG :D Szczególnie pytanie o zgolone brwi :D Również obchodzę się bez Maca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny TAG :) zrobię go u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha ostatnio u Oli czytałam taki Tag, i już u niej napisałam że kojarzy mi się z rubryką w BRAVO :D ( przynajmniej za moich czasów taka tam była ) :D

    OdpowiedzUsuń
  11. hehe, ale dziwny tag :D Też nie mam konta na Twitterze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. hehe :D też nie mam twiterra :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny tag :) jJa chyba wolałabym nie mieć brwi,bo zrobiłabym sobie długa grzywkę,natomiast uwielbiam swoje rzęsy i bez nich ciężko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz widzę taki tag, bardzo mi się podoba ;). Większość wybrałabym podobnie jak Ty, ale chyba wolałabym nie mieć brwi niż rzęs, brwi bym sobie namalowała chyba :D Chociaż wybór i tak ciężki :p

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Kobiece Fascynacje , Blogger