Zakupy z DM i prezent z Mydlarni

Hej.
Dziś pokażę Wam moje małe zakupy z DM i prezent urodzinowy, który otrzymałam z okazji urodzin 2 tygodnie temu od znajomej.


2 żele Balea, jeden z nich Mango Mambo już używałam i dlatego zdecydowałam się kupić drugi raz, boski zapach
mydełka- jedno z pompką, a drugie to zapas, oba po 500 ml, chciałam wypróbować jakieś mydła z tej firmy


Peeling do ciała z mandarynką i pomarańczą, lotion do dłoni o zapachu malin- szybko się wchłania i opakowanie boskie:) zapach też, odżywka hibiskus Alverde polecana przez Was:)


2 maseczki z Balea jedna jogurtowo-truskawkowa:), a druga to maska do twarzy typu peel-off, puszek do pudru też kupiłam:)

To moje drugie zakupy w DM i zdecydowanie bardziej oszczędne, zapłaciłam coś około 290 koron za wszystko.

A teraz pokażę Wam fajny balsam do ciała z Mydlarni u Franciszka.
To balsam - masło shea o zapachu grejpfruta i lnu.
 Czy nie wygląda pięknie?



  
Jeśli jesteście ciekawe co kupiłam będąc po raz pierwszy w DM podaję linka:

Komentarze

  1. Ja też lubię mango mambo ;) A to brzoskwiniowe mydełko i peeling mandarynkowy kupiłam mamie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same fantastyczne zapachy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawi mnie ten balsam z mydlarni

    OdpowiedzUsuń
  4. Balea :) mniam mango :) super zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wow ale fajne smaczniutkie kosmetyki dostałaś! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. same skarby :) ten balsam z mydlarni bardzo mnie zaintrygował ;) czekam na kilka słów więcej o nim :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby wszystkie się świetnie spisały:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe nowości, niech Ci wszystko dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zakupy ;) Szczególnie ten lotion mnie ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam to mydło w płynie Balea ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale zazdroszczę tych produktów Balea :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiedziałam, że jest nowy żel z peelingiem od Balea, w dodatku taki zapach! Muszę nadrobić informacje, bo bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam balea :) super zakupochy ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Balea wygląda bardzo kusząco :) Ten balsam też bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Żele z Balea są wspaniałe :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Chciałabym ten lotion malinowy, szkoda, że nie mam dostępu do drogerii DM:(

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakupów z DM zazdroszczę. Od dawna mam ochotę na kosmetyki Balea.

    OdpowiedzUsuń
  18. też byłam ostatnio w DM moi rodzice zakupili te mydło z pompką:)

    OdpowiedzUsuń
  19. O jakie wspaniałe zapachy Belea.. aż chciałabym je mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejku wyobraziłam sobie te wszystkie zapachy <3
    mniam :3

    OdpowiedzUsuń
  21. ja jak wpadłam do DM to nie mogłam opanowac szczęścia :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakupy z DM'u zawsze fascynują - może dlatego,że u Nas ich asortyment jest tak ubogi?

    A prezent,który otrzymałaś jest fantastyczny - miałam w ostatnim czasie okazję poznać zapachy tych balsamów - OLIWKOWY - skradł moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojacie jakie wspaniałości! :-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  24. Ile wspaniałości. Pozostało tylko pozazdrościć i czekać na recenzję.
    :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM