Aktualna pielęgnacja twarzy

Witam serdecznie, dziś aktualizacja mojej pielęgnacji twarzy.
Zapraszam.

Zacznę od produktu, którym oczyszczam swoją twarz, zawsze po demakijażu wstępnym, czyli użyciu płynu micelarnego stosuję żel do mycia twarzy, by domyć ewentualne pozostałości po makijażu.
Produkt niezastąpiony dla mnie:

 DERMEDIC HYDRAIN 3 HIALURO KREMOWY ŻEL DO MYCIA

Płyn micelarny, który aktualnie testuję :


Garnier płyn micelarny 3 w 1 


Czasem zamiast toniku lub do odświeżenia w ciągu dnia, moja ulubiona:


 Woda termalna URIAGE

Tonik o prostym składzie:


SORAYA KOLAGEN ELASTYNA TONIK BEZALKOHOLOWY

Krem, którego recenzja już niebawem u mnie:

  Sensilis Glacier Essence krem- żel do twarzy głęboko nawilżający do skóry normalnej i mieszanej

Moje kochane naturalne serum, stosowane raz w tygodniu w celu uzupełnia pielęgnacji:

 Fresh&Natural odżywcze serum do twarzy dzika róża i malina

Krem na noc, mój ulubieniec:

  Dermedic NORMACNE PREVENTI REGULUJĄCO-OCZYSZCZAJĄCY KREM NA NOC

Rano pod oczy i na powieki:


FLOSLEK żel do powiek i pod oczy  z luteiną i świetlikiem lekarskim- serdecznie POLECAM!!!

A na noc zdecydowałam się na:
 AVON ANEW CLINICAL podwójny program liftingujący okolice oczu
  
A jak wygląda Wasza pielęgnacja?
Znacie produkty, których używam, co o nich sądzicie?

POZDRAWIAM

aaa


 

Komentarze

  1. Tego micelka z Garniera też muszę w końcu wypróbować, wszyscy go tak chwalą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tonik mi się spodobał. Mój mi sie kończy więc czas na coś nowego.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie przeczytałabym szczegółowe recenzje kremu do twarzy senslilis i tego serum, wyglądają bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Płyn micelarny z Garniera jest moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Płyn micelarny kiedyś miałam-fajny był,obecnie używam z Biodermy Sensibio :))

    OdpowiedzUsuń
  6. znam i używam tylko wody termalnej z Uriage ;) Twoja pielęgnacja wygląda na złożoną i przemyślaną ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię garniera i wodę Uriage:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Od dłuższego czasu chodzi za mną woda termalna

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam micel z Garniera, ale jeszcze nie używałam bo najpierw muszę wykończyć BeBeauty i Oeparol :). Ich właśnie używam w codziennej pielęgnacji. Do tego żel-peeling-maska Synergen, krem na dzień i na noc z AA, których recenzję już szykuję, bo są świetne. Krem pod oczy z Efektimy lub Ziaji. I jakaś odżywka na rzęsy. Obecnie czaję się na serum Bioliq :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sensilis i Dermedic fajne marki, lubimy i cenimy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. micelka musze w końcu spróbować

    OdpowiedzUsuń
  12. Aktualnie też używam płynu micelarnego Garniera i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam jeden z produktów a reszta niestety jest mi obca - choć mam cheć na krem Dermedic :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To chyba mój ulubiony typ postów :) I sama je praktykuję :)
    Czekam na recenzję produktu z Sensilis bo jeszcze nie miałam z nimi do czynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dermedic na noc miałam i byłam bardzo zadowolona z niego, a wodę z Uriage bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam ten micel Garniera :) Ja ostatnio kwaszę się migdałem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dermedic mnie kusi od dłuższego czasu :) To serum też brzmi ciekawie :) Niebawem się poznamy osobiście :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam kiedyś kosmetyki z serii Hydrain, ale chyba inna wersja wtedy była, mam wrażenie, że różniły się opakowania. Zaciekawiłaś mnie tym serum.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa jestem jak radzi sobie ten krem z Sensilis

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

OBSERWATORZY

FB

INSTAGRAM