Makeup Revolution, czy jesteście ciekawe co nabyłam w Minti Shop?

Hej.
Pokażę Wam na co zdecydowałam się jeśli chodzi o słynne kosmetyki Makeup Revolution.
Firma zdecydowanym krokiem weszła na nasz rynek kosmetyczny.
Obiecywałam sobie wiele razy, że na nic od nich się nie skuszę.
Niestety i tym razem znów się złamałam.
Nie ukrywam, że zauroczyły mnie opakowania i przystępna cena.
Tyle tytułem wstępu.
Poniżej moje nowości Makeup Revolution.


Makeup Revolution Paleta cieni DEATH BY CHOCOLATE

 

Profesjonana paleta 16 cieni do powiek.
Zawiera cienie błyszczące i matowe.
Cena 40 zł.

Makeup Revolution Heart róż Candy Queen of Hearts

 Wyjątkowy, potrójny róż do policzków zamknięty w uroczym pudełeczku w kształcie serca.

Zawiera rozświetlające drobinki.

Cena 24,90

 

Makeup Revolution Amazing Szminka do ust w kolorze:Flashing i Chic

1 szminka kosztuje 5 zł:)

 

Jeszcze nie testowałam tych produktów,  w tym tygodniu się za to zabieram.

Zamówienie składałam w Minti Shop, przesyłka dotarła w 2 dni, sprawnie i bez problemu.

 

Znacie produkty Makeup Revolution?

A teraz zagadka:)

W sobotę byłam na przecudnym spotkaniu z blogerkami, z którego relacja już niebawem.

A teraz przedsmak?

Próbujecie mnie znaleźć?

 foto by MATRIOSZKA-STUDIO

 

 podpowiem, że jestem w otoczeniu samych pięknych  i pozytywnych kobiet:):)


 

 

27 komentarzy:

  1. świetne te kosmetyki :) sama bym coś chciała z Makeup Revolution :D

    OdpowiedzUsuń
  2. och jak mnie ta paletka kusi:) wspaniałe mają kosmetyki, ale tak żal płacić przesyłkę dla jednaj palety i pffff.... stówka się rozchodzi c:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta czekoladowa paletka ma świetne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Extra nabytki a czekoladowa paletka bomba, myślałam, że to jakaś nowość kosmetyczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na prezentację paletki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem ciekawa tej palety cieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko bym chciała :-) czekam na recenzję :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na chwilę obecną z tej firmy mam tylko pigmenty ale jestem z nich zadowolona i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szminki mnie zaciekawiły, więc szybciutko proszę o recenzję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. opakowania tych kosmetyków są boskie :) ja póki co dzielnie się trzymam i nie skusiłąm się jeszcze na nic z tej marki :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Na tym zdjęciu wszystkie jesteście piękne i pozytywne, nie mam szansy na poprawną odpowiedź, ale strzelam - pierwszy rząd, druga od lewej? (te dwie dziewczyny tak się przytulają do środkowej, więc może to pasuje do podpowiedzi?) :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 od lewej z tyłu patrząc na zdjęcie, chyba najbardziej schowana:):)

      Usuń
  12. Nie używałam jeszcze kosmetyków tej marki, aczkolwiek dużo o niej słyszałam :) dużo dobrego :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też zamówiłam serduszkowy róż :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem ciekawa jak czekoladowe cienie i róż :)
    tyle dziewczyn,że ciężko mi Cię znaleźć ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Do mnie wczoraj moje zamówienie z Minti Shop przyszło i byłam zachwycona ! :D Tak pięknie zapakowane ! Ale byłam tak ciekawa że nie zrobiłam zdjęcia w tych kolorowych ciuszkach ;D hhehe

    OdpowiedzUsuń
  16. czytam same pochlebne opinie o kosmetykach MR;) muszę sobie zamówić jakąś paletkę;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawa jestem paletki i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam 2 szminki z revolution i są całkiem ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ta paletka! też się chyba na nią skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Na te róże-serduszka też będę polować ale po wypłacie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. przymierzam się właśnie do zamówienia!

    OdpowiedzUsuń
  22. fajne te rzeczy :))) już chyba o kogos widzialam to serducho :)

    OdpowiedzUsuń